בעל קנאי וחשדן

רונה244

New member
בעל קנאי וחשדן

בעלי לא אוהב כלבים ולאחרונה כשאנחנו רבים הוא מציק לכלבים. מה לעשות?
נשואים 35 שנים. הורים ל 5 ילדים כשהקטנה היא חיילת ןשתיים נשואות. גרים בצפון. הילדים עזבו את נבית.אני ובעלי שכירים. ביחד מגיל 15
בתקופה נאחרונה 3 שנים משבר בזוגיית. נעשה קנאי חולני. חושד שיש לי חבר. בודק לי בפייסבוק בטלפון. ממציא לי מאהבים דמיוניים. רבים בגלל זה הרבה . בחיים לא בגדתי בו. וכל הזמן עסוקה בלשכנע אותו שאני נאמנה.
בנוסף אני פעילה בתחום הצלת כלבים. יש לי בבית 5 כלבים שהצלתי. הם בחצר כל היום והוא לא מוכן שיכנסו לבית ,הוא לא סובל אותם. ואם הוא רב איתי אז הוא מציק לכלבים. פותח להם את השער של החצר שיצאו לכביש וידרסו. מצלם ושולח לי תמונות.
הוא לא היה כזה. היה בעל טוב ואוהב. את הילדים הוא אוהב והוא אבא טוב.
הבעייה שיש לנו נכסים. צימרים ולול. ואם נתגרש אין מי שיעזור לי במשק. אני ממש במלכוד . כי אני לא רוצה אותו בחיים שלי ומצד שני אני צריכה את עזרתו
 

מריוס זכריה

Member
מנהל
זה בדיוק המצב לעזרה מקצועית

התמונה שאת מתארת היא כל כך חלקית שאין שום דבר ממשי שאני יכול להגיד על זה.

אני לא יודע למה הוא מקנא; אני לא יודע מה באמת קורה בחים של כל אחד מכם לחוד ומה קורה בחיים שלכם יחד (ודברים מן הסתם קורים...).

בלי להבין את כל אלו לעומק אין טעם לתת סתם עצות מסוג "תגידי לו ש..."., "תעשי ככה וככה".

קחו את עצמכם לעזרה מקצועית, ואם הוא לא רוצה, לתתחילי לבד. זה כנראה לא ייסתדר מעצמו, ואני מרשה לעצמי לנחש שגם הפורום לא יפתור לך את הבעייה.
____________________________________
מריוס זכריה, מטפל, מנחה ויועץ אישי, זוגי ומשפחתי
 
האם ביקשת את רשותו לפני שהבאת הביתה 5 כלבים?

כי אם בעלי היה עושה כזה דבר הייתי מעיפה אותו קיבינימט עם חמשת הכלבים שלו! בגדול, אני מבינה שאת כבר אשה מבוגרת, גם ככה הלול והמשק מתחילים להיות "גדולים" עלייך וכי העניין המרכזי בחיים שלך הוא הצלת כלבים. את בעלך את.כבר ממילא לא סובלת, לכן אני לא רואה סיבה שלא תוכלו להתגרש, למכור את המשק וכל אחד ילך לדרכו ולענייניו... את תוכלי לשכור לך בית קטן במושב שכוח אל ולגדל בו כמה כלבים עזובים שאת רוצה, והוא שיעשה מה שבא לו... אם את לא מסכימה איתי ולא מרגישה שהגיעה סוף הדרך שלכם, אז תצטרכי לעשות מאמץ להוכיח לו שהרצון שלו (שלא יהיו בחצר 5 כלבים), חשוב לך ושאיכפת לך ממנו... ותצטרכי למצוא לכלבים מקום אחר. אחרי שתעשי לקראתו את הצעד הזה וגם תגידי לו שזה בגלל שאת מבינה שזה מציק לו ואיכפת לך ממנו ואת רוצה שיהיה לו טוב בבית (וככה גם לשניכם יחד), אז אפשר יהיה להתחיל לדבר על שאר הדברים.
 
מה את מצפה?

זה באמת יפה שאת מסייעת לבעלי חיים נטושים, אבל הבית והחצר הם שלו כמו שהם שלך ולפני שמכניסים אורחים לא קרואים זה צריך להיות בהסכמת שני הצדדים.

ברור לך שזה בניגוד לרצונו אבל ת'כלס לא אכפת לך, אם דיבר אתך על הנושא והשבת בסירוב, הוא מוצא קורבן קל לתקוף אותו. נכון, זה באמת לא אשמת הכלבים, אבל מה את מצפה, שישב בשקט ויספוג? הרושם הוא שמבחינתך הוא כוח עבודה שצריך לקבל את ההכתבות שלך.

אם את רוצה לשקם את זה הרצונות שלו צריכים לבוא בחשבון אצלך. אני לא אומר שבהכרח את צריכה להפסיק להציל כלבים אם זה חשוב לך, אבל אולי תעשי יותר מאמץ למצוא להם בית חלופי אחרי שהצלת אותם או אולי תסתפקי באחד או שניים ולא בחמישה. ובכל מקרה על הדברים האלה את צריכה לדון אתו ולא ליצור עובדות בשטח.
 

shirael

New member
סיפרת אבל בעצם לא סיפרת כלום.

אוקיי, יש כלבים, אוקיי הוא לא סובל אותם, אבל הכותרת שבחרת היא "בעל קנאי וחשדן", כזה שפרנואידי לחלוטין, בודק לך בטלפון, עושה לך חקירות וממציא לך מאהבים דמיוניים - וכל זה לפתע פתאום בשלוש השנים האחרונות, כשעד אז במשך 30 שנה(!) היה בעל טוב ואוהב.
&nbsp
בואי תתחילי מלספר לנו מה קרה לפני 3 שנים שהפך ככה את כל היוצרות, ואולי אז יהיה לך סיכוי לקבל כאן משוב שיעזור לך.
 

אייבורי

New member
לא הבנתי

&nbsp
יש לכם נכסים, אבל אם תתגרשו, את מקבלת את הנכסים והוא את החוט מאריך ?
ומה קרה לפועל התאילנדי ?
בכל מקרה, החלטת שלא בא לך אותו בחייך, אבל את רוצה שירותי עזרה בניהול המשק.
קשה לי לראות איך זה הולך להתגשם.
אבל אני צופה שהולך להיות הרבה יותר גרוע.
 
הואעשה בדיקות בריאותיות לאחרונה?

אתם נשואים 35 שנים והבעיות שאת מתארת התחילו יחסית לאחרונה אחרי שנים רבות מאוד ביחד (עוד לפני החתונה).
מאחר וקרוב לוודאי שמשהו שקרה אחרי כל-כך הרבה שנים הוא פתאום שינה פאזה בהתנהגות שלו, כדאי לנסות להבין מה זה. האם את שינית משהו בהתנהגות שגורם לו להיות חשדן (ההתנהגות לכלבים היא מן הסתם כדי לנקום בך ולעשות דווקא), או שיש משהו אחר שגורם לזה.

אחרי כל כך הרבה שנים, לפני שהיתי ממהרת לחשוב על איך תסתדרי עם המשק בלעדיו, תנסי לברר רפואית ואולי גם טיפול איך בכל זאת מסדרים את הדברים.

ולמרות שיש פה תגובות ממש תמוהות על הכלבים שלך, שאפו ענק לך.
כל הכבוד!
אין שום סיבה שכלבים שחיים גם ככה בחוץ ולא מפריעים יצאו לכביש. חבל שזו הגישה של חלק מהמגיבים פה.
 

shmickey

New member
זה

לחלוטין הפוך
 

shmickey

New member
במקרה הפרטי שלי

הן מנצחות כל הולך על שתיים

אבל ההצהרה הזו עובדת גם ככלל:
>

&nbsp
&nbsp
 
לא הבנתי את הקשר

בין זה שאולי אדם שוה יותר מכלב לבין מה שכתבתי או מה שהיא כתבה.
אם יש לה כלב ובעלה שוה יותר זה סותר?
 
החצר היא חלק מביתו של אדם

לא כולם אוהבים נביחות, צואה, בורות וחפירות, הרס צמחיה... אז לא מגיע להם קצת נחת ושקט בחצר שלהם?
 
1. את יוצאת מנק הנחה

שהכלבים צצו פתאום לפני שבוע ולא שהם נמצאים שם כבר שנים כשהוא והיא עוד היו ביחסים טובים ושהוא כן רצה אותם.
2. חצר זה לא בית - זאת אומרת שאין פרווה על הספות, או גור שחירב את הרגל של הספה. זה בדיוק היתרון שיש חצר
3. אין להם חצר של 100 מטר במקרה הטוב. יש להם חתיכת שטח גדול שיש בו לולים וצימרים, תנסי לתפוס את משמעות הגודל. לגרוף זבל עופות זה בסדר?
4. זה בדיוק ההבדל בין מי שאוהב חיות ומי שלא סובל. מי שאוהב חיות לא יראה את הדברים שאת מציינת ולהפך.
 

tal902

New member
מי אמר לך שבעלה של פותחת השרשור אוהב חיות?

ולא כולם אוהבים חיות. וזה בסדר.
 
מי אמר שלא?

כשמישהו נשוי 35 שנים ועוד כמה שנים נמצא ביחד והוא אוהב חיות בכזו רצינות, הוא לא מתחתן וחי עם מישהו שלא אוהב חיות.
בתור אוהבת חיות, תאמין לי שזה חלק מהברור המרכזי בכניסה לקשר
 

tal902

New member
את כנראה קוראת מה שאת רוצה לקרוא

בשורה הראשונה המילים הראשונות הכותבת מציינת שבעלה לא אוהב כלבים. אני יכול לחשוב שהוא לא אוהב כלבים מאז ומעולם (על פי ההצהרה הזאת ככותרת של פותחת השירשור) את כבר החלטת (יש הבדל בן להחליט ולבין לחשוב) שהוא לא היה מתחתן איתה והיא לא איתו אם הוא לא אוהב כלבים. או אז למה ציינה שהוא לא אוהב כלבים על ההתחלה?
&nbsp
כרגיל כמעט, את אישה טיפוסית. לא נותנת לכתוב (לעובדות) לבלבל אותה.
 
ואוו

כשקראתי את הסיפא של דבריך עבר לי כל החשק להתיחס אליך בכלל. אשה טיפוסית אחרי הכל
 

tal902

New member
אל תתייחסי אלי

אעמוד בזה.
&nbsp
אבל חבל שלא התייחסת למה שכותבת השירשור כתבה. (שבעלה לא אוהב כלבים).
 
כנראה שלא היית אף פעם במושב..

אני לא יודע איזה תמונה כפרית יש לך בראש, אבל במושבים בארץ לבתים יש חצרות פרטיות של כמה מאות מטרים או לכל היותר דונם וחצי מסביב לבית (גודל נחלות בעבר בחלק מהמושבים, נדיר כיום), והשטח החקלאי ממש אינו חלק מהחצר. נכון, יש מושבים בהם השטח החקלאי מתחיל בסמוך לבית, עם הפרדה של כביש או משהו, אבל כשמדובר בלולים זה בדר"כ לא המצב, הם נמצאים ב"שטח ב'" שזה באזור מרוחק יותר מבתי המגורים. באזור שטח החקלאי יש גם מגורי תאילנדים, מחסנים, בתי אריזה, חנייה לטרקטורים ולמרססים, מתחם למחשבי השקייה ומשאבות, מיכלי דשן ועוד. זה ממש ממש וממש פעם שלישית לא חלק מהחצר של הבית.

בכל מקרה, תיאוריות לחוד ומציאות לחוד - ומהתיאור שלה הכלבים בתוך החצר ולא איפשהו במתחם גדול של לולים או צימרים. בבקשה, מעניין אם היא מוכנה לשים את הכלבים באיזשהו מתחם ליד הלולים, איכשהו נראה לי שהיא לא תסכים לזה.
 
למעלה