בעית תקשורת..
אפשר להתיעץ איתכם, חברים יקרים? אני בתוך תהליך עם ומול בעלי בעיניני זוגיות.. מרגישה שאנחנו בשלב של לפני לעלות שלב,להתקדמות. מה שכרגע עוצר אותי אישית בתהליך, זו מחסום. ממחסום של תקשורת. כבר מאז שאני זוכרת את עצמ, לא יכולתי לבתה מה אני רוצה, מה מציק לי,או מכעיס אותי. בעיקר מול אנשים הקרובים, כמו אמא שלי ועכשיו בעלי... אבל די! החלתטי שזהו..שאני בוחרת להמיס ולגמור את המחסום הזה, שכ"כ מפריע לי. שגורם לבעלי לחשוב שאני "אדישה"..(אני..????) איך אני אעשה זאות? אשמח לשמוע .. בתודה על ההקשבה, סימון
אפשר להתיעץ איתכם, חברים יקרים? אני בתוך תהליך עם ומול בעלי בעיניני זוגיות.. מרגישה שאנחנו בשלב של לפני לעלות שלב,להתקדמות. מה שכרגע עוצר אותי אישית בתהליך, זו מחסום. ממחסום של תקשורת. כבר מאז שאני זוכרת את עצמ, לא יכולתי לבתה מה אני רוצה, מה מציק לי,או מכעיס אותי. בעיקר מול אנשים הקרובים, כמו אמא שלי ועכשיו בעלי... אבל די! החלתטי שזהו..שאני בוחרת להמיס ולגמור את המחסום הזה, שכ"כ מפריע לי. שגורם לבעלי לחשוב שאני "אדישה"..(אני..????) איך אני אעשה זאות? אשמח לשמוע .. בתודה על ההקשבה, סימון