בעייתך כבעייתי
אתמול סיימתי את נשואיי בגלל בעיית תקשורת. כמוני כמוך לא יכולתי לאמר לקרובים אלי את דעתי. עם בעלי זה היה קצת אחרת. איתו לדבר זו היתה בעיה כי התגובות שלו היו, לא יודעת איך לקרא לזה, משהו לא מן העולם הזה. הייתי מספרת לו משהו הוא היה מתחיל לתת לי פירוש "רש"י" על כך, להתיעץ איתו חבל"ז, לפנות אליו בכלל על דבר מה כבעלי-אין תגובה מצידו. שותפות? לא הכרתי זאת איתו. לכן החלטתי לפרק החבילה ואז גיליתי את אופיו האמיתי. הדבר היחידי שאני מצטערת עליו בכל הפרשייה הזו - למה לא עשיתי זאת כאשר התחילו אצלינו בעיות התקשורת, זה היה לפני כ-7 שנים. לפי דעתי אסור למשוך דברים, אחרי פעמיים של נסיון לשיקום היחסים- לא הולך, יאלה לא ממשיכים כי חבל על חיינו . קחי מה שנוח לך מפה ואם רצונך להמשיך לשוחח על כך - בשמחה. כל טוב לך ובהצלחה.
אתמול סיימתי את נשואיי בגלל בעיית תקשורת. כמוני כמוך לא יכולתי לאמר לקרובים אלי את דעתי. עם בעלי זה היה קצת אחרת. איתו לדבר זו היתה בעיה כי התגובות שלו היו, לא יודעת איך לקרא לזה, משהו לא מן העולם הזה. הייתי מספרת לו משהו הוא היה מתחיל לתת לי פירוש "רש"י" על כך, להתיעץ איתו חבל"ז, לפנות אליו בכלל על דבר מה כבעלי-אין תגובה מצידו. שותפות? לא הכרתי זאת איתו. לכן החלטתי לפרק החבילה ואז גיליתי את אופיו האמיתי. הדבר היחידי שאני מצטערת עליו בכל הפרשייה הזו - למה לא עשיתי זאת כאשר התחילו אצלינו בעיות התקשורת, זה היה לפני כ-7 שנים. לפי דעתי אסור למשוך דברים, אחרי פעמיים של נסיון לשיקום היחסים- לא הולך, יאלה לא ממשיכים כי חבל על חיינו . קחי מה שנוח לך מפה ואם רצונך להמשיך לשוחח על כך - בשמחה. כל טוב לך ובהצלחה.