בעית תקשורת..

בעייתך כבעייתי

אתמול סיימתי את נשואיי בגלל בעיית תקשורת. כמוני כמוך לא יכולתי לאמר לקרובים אלי את דעתי. עם בעלי זה היה קצת אחרת. איתו לדבר זו היתה בעיה כי התגובות שלו היו, לא יודעת איך לקרא לזה, משהו לא מן העולם הזה. הייתי מספרת לו משהו הוא היה מתחיל לתת לי פירוש "רש"י" על כך, להתיעץ איתו חבל"ז, לפנות אליו בכלל על דבר מה כבעלי-אין תגובה מצידו. שותפות? לא הכרתי זאת איתו. לכן החלטתי לפרק החבילה ואז גיליתי את אופיו האמיתי. הדבר היחידי שאני מצטערת עליו בכל הפרשייה הזו - למה לא עשיתי זאת כאשר התחילו אצלינו בעיות התקשורת, זה היה לפני כ-7 שנים. לפי דעתי אסור למשוך דברים, אחרי פעמיים של נסיון לשיקום היחסים- לא הולך, יאלה לא ממשיכים כי חבל על חיינו . קחי מה שנוח לך מפה ואם רצונך להמשיך לשוחח על כך - בשמחה. כל טוב לך ובהצלחה.
 
בהצלחה ../images/Emo24.gif

ברוכה הבאה לפורום! שמחה עבורך שעשית את ההחלטה והלכת איתה!! יש הרבה נשים שגם אם הן סובלות, נשארות עם הבעל שלהן בגלל פחד או סיבות דומות. בהצלחה בחייך החדשים
טוב, יש מקרים שכן יש על מה לדבר, ואפשר לשפר את היחסים, ולא ישר לפרק. אבל נשמע שבמקרה שלך הצעד שלך היה נכון לך.
 

wazzup222

New member
בעיות תקשורת

קודם כל מזל טוב לך שהיגעת להחלטה.העצה שלי אלייך היא,תקשיבי ללב, גם לו יש מה לומר.אם את הגעת למסקנות תיישמי אותן מיידץ כל יום שזה נמשך זה יותר כואב.
 

noshka

New member
מתוקונת ../images/Emo24.gif

אל תפחדי, הכל יסתדר, תכתבי את כל מה שאת מרגישה על דף ותקראי אותו בשלווה עד שהדברים יסתדרו לך בראש, חפשי מישהו שאת מצליחה ואוהבת כן לדבר איתו ובקשי ממנו לשוחח איתך על הנושא הזה ולנסות לגלות יחד איתך מה מציק לך, אם לא תמצאי אדם כזה, דברי עם עצמך, עם ה' והוא יעזור לך. ואם לא תצליחי בכל אלו... פשוט תקחי את בעלך הצידה ותגידי לו, מתוק שלי, יש לי בעיה, קשה לי לבטא את עצמי, זה לא אומר שאני אדישה, יש לי הרבה מה להגיד, אבל אני צריכה אותך שתעזור לי, דבר איתי, תאהב אותי, תצחיק אותי, תהיה חבר שלי !!!! מקווה שהכל הכל יסתדר (בעצם, אני בטוחה !) מחזיקה לך אצבעות
וגם מקווה שעזרתי ...
 

ארומטי

New member
תקשורת..

תוקירי אותך על ש"החלטת" להמיס.. תאהבי אותך על שהגעת לפריצת דרך...של לשנות משו שמציק לך. באשר לאיך? פשוט תביעי..ותבטאי, תביעי את הכי עמוק שיש לך בבטן, תבטאי את התחושה...של ההיפך מהאדישות...שאין בך. בלי ליפות מילים, בלי לסנן, בלי לחשוב..."מה תיהיה התגובה של היקום/אימך/אישך...וכ"ו. אני
 
ואולי

תחשבי על המצב כך: כשאת לא אומרת את מה שאת מרגישה באמת, ולא מתנהגת כפי שנראה לך נכון, את לא אמיתית - את מציגה איזושהי דמות. בן זוגך לא מכיר אותך באמת, לא יודע מה את ומי את, אלא רק מה שהדמות הזאת מראה לו. שווה להתגבר על הפחד רק בשביל זה - לתת לאני האמיתית שלך קיום. לקום לצעוק זאת אני, ככה אני, וזהו. קבל את זה, כי אין לך ברירה. בהתחלה זה מפחיד... מצמית רק לחשוב על זה. אממה, ברגע שהתחלת - את לא תוכלי להפסיק. זה כל כך משחרר, כיף, נכון - פשוט להיות את אמיתית וכנה. ונראה לי, שהוא יאהב אותך הרבה יותר, ואף ילך בדרכך...
 

mimeli

New member
תודה, תודה ושוב תודה!../images/Emo24.gif

אתם פשוווווווווט ג-ד-ו-ל-ים, חבריי היקרים!! מאוד מאוד נהנתי לקרוא את מה שכתבתם..נתתם לי הרבה חומר למחשבה! תודה מכל הלב! סימון
 
למעלה