בעית בהנקה

newuserit1

New member
בעית בהנקה

בני בן כמעט שלושה שבועות.
משלבת הנקה, שאיבות וסימילק כשאין בררה.
בני יונק 7 דק' ואז מתחיל להשתולל ללא מרגוע. אני מרימה אותו לגרפס ועוברת לצד השני ואותו הדבר עד שנרדם.
אני תוהה שאולי אין לי מספיק חלב ולכן אחרי 7 דק הוא ממצה כל שד?
אתמול, לאחר ההנקה נתתי לו 60CC סימילק כדי לראות אם הוא עדיין רעב. ואכל את כל ה-60 ברוגע.
מה אתן ממליצות, להשלים לו אחרי הנקה עם סימילק או לתת לו לישון בהנחה שבעצם הוא יכל לאכול עוד?
 

Revili

New member
בעיית הנקה

הדרך שבה את פועלת כרגע, הנקה ואחריה האכלה החלב מלאכותי היא דרך כמעט בטוחה לחיסול ההנקה בעתיד הלא רחוק.
מה שקורה כאשר נותנים בקבוק לאחר ההנקה הוא שהשד מוריד את ייצור החלב, התינוק אינו יונק בתכיפות בה אמור היה לינוק וייצור החלב יורד עוד יותר ובנוסף יש סיכוי שהתינוק יתחיל לסרב לינוק.
אכילה מבקבוק לאחר ההנקה אינה בהכרח מעידה על כך שהתינוק רעב, אך לא ניתן לדעת מבלי לערוך ייעוץ הנקה מסודר.
אם את מעוניינת לשקם את ההנקה, אני מציעה שתפגשי עם יועצת הנקה מוסמכת שתתרשם מהנתונים ותעזור לך לגבש תוכנית.

בהצלחה.
 

newuserit1

New member
תודה

היו אצלי 2 יועצות הנקה שונות כבר ועם אחת היו 2 פגישות.. ההנקה והתפיסה התבססו , אך נשאר נושא הלא פתור הנ"ל.
 
למעלה