newuserit1
New member
בעית בהנקה
בני בן כמעט שלושה שבועות.
משלבת הנקה, שאיבות וסימילק כשאין בררה.
בני יונק 7 דק' ואז מתחיל להשתולל ללא מרגוע. אני מרימה אותו לגרפס ועוברת לצד השני ואותו הדבר עד שנרדם.
אני תוהה שאולי אין לי מספיק חלב ולכן אחרי 7 דק הוא ממצה כל שד?
אתמול, לאחר ההנקה נתתי לו 60CC סימילק כדי לראות אם הוא עדיין רעב. ואכל את כל ה-60 ברוגע.
מה אתן ממליצות, להשלים לו אחרי הנקה עם סימילק או לתת לו לישון בהנחה שבעצם הוא יכל לאכול עוד?
בני בן כמעט שלושה שבועות.
משלבת הנקה, שאיבות וסימילק כשאין בררה.
בני יונק 7 דק' ואז מתחיל להשתולל ללא מרגוע. אני מרימה אותו לגרפס ועוברת לצד השני ואותו הדבר עד שנרדם.
אני תוהה שאולי אין לי מספיק חלב ולכן אחרי 7 דק הוא ממצה כל שד?
אתמול, לאחר ההנקה נתתי לו 60CC סימילק כדי לראות אם הוא עדיין רעב. ואכל את כל ה-60 ברוגע.
מה אתן ממליצות, להשלים לו אחרי הנקה עם סימילק או לתת לו לישון בהנחה שבעצם הוא יכל לאכול עוד?