בהקשר לחלק מהעצות שקיבלת
אני אישית לא מתחברת לתרופת פלא שמתאימה לכ-ו-ל-ם, בדיוק כמו הקפה והשזיפים שנתנו איזה הקלה זמנית אבל לא פתרו שום דבר, ואולי אף החמירו מעט את מצב על ידי פגיעה בתנועתיות הטבעית של המעי , כך גם האלוורה, שיש לה תכונות רבות וטובות, והיא צמח מופלא, אבל דוקא לסובלים מעצירות כרונית לא הייתי ממליצה עליה כטיפול במקום הטיפול האמיתי שצריך לעשות. גם טרמפולינה זה דבר נפלא ומאד בריא, אבל לא לכל אחד ולא בלי הדרכה איך לעשות אותו נכון, ובאותו כיוון של פעילות גופנית אפשר לשלב גם הליכה או יוגה או כל פעילות אחרת, ואכן זה יעזור, אבל אם הבנתי נכון שאת סובלת כבר זמן רב מהבעיה אז אין מנוס מלשפר את התזונה.