בעיית ויסות מים

droli

New member
בעיית ויסות מים

אני מקווה שאני קוראת לבעייה נכון. בביתנו כאשר מתקלחים, אסור לפתוח מים במטבח. שיפוצניק שהיה אצלנו אמר שהבעיה נובעת מהחמם שבדוד. זאת אכן הבעיה..?? או שהמקור ממקום אחר?
 

ml2001

New member
תשובת אינסטלטור מוסמך.

טעות. זה נובע מחלוקה לא נכונה של קוטרי הצנרת הדירתית. כאשר נותנים צינור ראשי עבה ורק חדר אמבטיה או מטבח מקבלים צינור דק יותר...........יש כמות מים מספיקה בצינורות כדי לחלק את כמות המים החמים לכמה ברזים בבת-אחת ואז אין נפילת טמפרטורות בין הברזים. הפיתרוםן כיום הוא יצירת שלוחה נוספת מהדוד לכיוון הבית לנקודה אחרת. ובכך לבצע הגברת לחץ מים חמים לבית ואיזון לחצים כי המים מגיעים מכיוון נוסף. בהצלחה....
 
למעלה