בעיית הפליטים..

^nurv^

New member
בעיית הפליטים..

הבעיה הזאת היא הבעיה הכי קשה בסכסוך. אני בעד הכרה בזכות השיבה, מכיוון שבהחלט נעשה עוול לערבים במלחמת 48. אבל יש כמה בעיות עם העניין. 1.) אי אפשר לקבל לשטח ישראל את כל מי שגורש כי אחרת יווצר כאן רוב ערבי, והרי נדמה לי שכולם מסכימים שהפתרון הוא 2 מדינות ל-2 עמים, כאשר יש שוויון זכויות מלא לכל מיעוט. 2.) גם אם נקבל לכאן מיעוט, הם הרי בוודאי יהיו עוינים את המדינה, ואיך אפשר להסכים לקבל אוכלוסייה עוינת לשטח המדינה? אתם מסכימים? מה אתה חושב, שוקור? ובלי קשר, יש בפורום הזה עוד ערבים חוץ משוקור?
 

eliasys

New member
גם אני ערבי

אני חושב שאתה צודק. צריך למצוא פתרון שיחזיר קצת פליטים לא את כולם, ומין פיצויים או משהו כזה.
 

all

New member
כמה מוזר

עם מהגרים מסלק מהגרים. באו מהגרים אירופאיים לאמריקה, רצחו את כל האינדיאנים ו- 150 שנה אחרי זה, הקימו את הרשות למלחמה בהגירה שתפקידה לסלק בכוח כל מהגר שנתפס בה. באופן כללי אני לא מקבל את היות קיום בעלות של אדם כלשהו על חלקת אדמה כלשהיא. מאידך, לפני האדם נצבת דרך מאוד ארוכה עד להיעלמות דתות, גזעים ומדינות מעל פני העולם. ולכן כיום אינני רואה שום דרך אחרת מלבד לתת לשולטים על מקום מסויים את הזכות לשמור על הסדר בה, על רמת החיים בה, על בטחון כל יושביה וכו`. ואם הדבר מצריך לנעול שערי מדינה למהגרים בעלי השקפת עולם אויינת ועלימה כלפי אותה מדינה. וכל עוד דעתם תישאר כזו, אין דרך להכניסם למדינה מבלי שהדבר ימותת אותה. ואני עדיין חולם על היום שילד ילמד בבית- ספר שהוא ``אדם``, שום דבר חוץ מזה, בנוסף לזה או מלבד זה.
 

קלייר

New member
הפתרון היחיד שיעבוד/שתי מדינות

רק כך נוכל לנסות לחיות בשלום אפילו השלום לא יהיה בתחילה אמיתי רק על הניר מוטב כך,גם עם מצרים השלום הוא על הניר אך השקט נשמר
 

ביילי_007

New member
פיצוים לפליטי 48 ויהודי צפון אפריקה

ללא ספק, בעיית הפליטים זה בעיה מורכבת מאוד, יש אנשים שאומרים שהיא הכי מורכבת, אך אני סבור שבעיית ירושלים יותר מורכבת מאשר הפליטים אך ללא ספק שניהם בעיות מרכזיות, חשובות. >בעניין הפליטים - אני חושב, וגם אם אני לא טועה הוחלט בקאמפ דיוייד על הקמת קרן בינלאומית שתחלק כספים, ומענקים לאותם פליטים שיעדיפו להשאר בארצותיהם. >במידה והפליטים ירצו לחזור לשטחי הרשות הפלסטינית, לדעתי הם יכולים לחזור. > על ישראל לא לאפשר, ולא לאשר לפליטים להגיע לתחומי ישראל, בקו הירוק. >ובאותה מידה של כספים שיחלקו לפליטי 48, אני דורש גם את הכספין ופיצויים של יהודי צפון אפריקה - שעלו לישראל, והשלטון לא איפשר להם לקחת את רוכשם. הרי נשאר מאחור כמות עצומה מאוד של רכוש יהודי במדינות צפון אפריקה והמפרץ.
 

ביילי_007

New member
פיצוים לפליטי 48 ויהודי צפון אפריקה

ללא ספק, בעיית הפליטים זה בעיה מורכבת מאוד, יש אנשים שאומרים שהיא הכי מורכבת, אך אני סבור שבעיית ירושלים יותר מורכבת מאשר הפליטים אך ללא ספק שניהם בעיות מרכזיות, חשובות. >בעניין הפליטים - אני חושב, וגם אם אני לא טועה הוחלט בקאמפ דיוייד על הקמת קרן בינלאומית שתחלק כספים, ומענקים לאותם פליטים שיעדיפו להשאר בארצותיהם. >במידה והפליטים ירצו לחזור לשטחי הרשות הפלסטינית, לדעתי הם יכולים לחזור. > על ישראל לא לאפשר, ולא לאשר לפליטים להגיע לתחומי ישראל, בקו הירוק. >ובאותה מידה של כספים שיחלקו לפליטי 48, אני דורש גם את הכספין ופיצויים של יהודי צפון אפריקה - שעלו לישראל, והשלטון לא איפשר להם לקחת את רוכשם. הרי נשאר מאחור כמות עצומה מאוד של רכוש יהודי במדינות צפון אפריקה והמפרץ.
 

ביילי_007

New member
פיצוים לפליטי 48 ויהודי צפון אפריקה

ללא ספק, בעיית הפליטים זה בעיה מורכבת מאוד, יש אנשים שאומרים שהיא הכי מורכבת, אך אני סבור שבעיית ירושלים יותר מורכבת מאשר הפליטים אך ללא ספק שניהם בעיות מרכזיות, חשובות. >בעניין הפליטים - אני חושב, וגם אם אני לא טועה הוחלט בקאמפ דיוייד על הקמת קרן בינלאומית שתחלק כספים, ומענקים לאותם פליטים שיעדיפו להשאר בארצותיהם. >במידה והפליטים ירצו לחזור לשטחי הרשות הפלסטינית, לדעתי הם יכולים לחזור. > על ישראל לא לאפשר, ולא לאשר לפליטים להגיע לתחומי ישראל, בקו הירוק. >ובאותה מידה של כספים שיחלקו לפליטי 48, אני דורש גם את הכספין ופיצויים של יהודי צפון אפריקה - שעלו לישראל, והשלטון לא איפשר להם לקחת את רוכשם. הרי נשאר מאחור כמות עצומה מאוד של רכוש יהודי במדינות צפון אפריקה והמפרץ.
 

קלייר

New member
ביילי חמוד /מקווה שסימת ללמוד

תהנה עכשו מהחופש , ועל תצטער אני תמיד שוחל כפול חחחחחחחח
 
למעלה