בעיית הפליטים..
הבעיה הזאת היא הבעיה הכי קשה בסכסוך. אני בעד הכרה בזכות השיבה, מכיוון שבהחלט נעשה עוול לערבים במלחמת 48. אבל יש כמה בעיות עם העניין. 1.) אי אפשר לקבל לשטח ישראל את כל מי שגורש כי אחרת יווצר כאן רוב ערבי, והרי נדמה לי שכולם מסכימים שהפתרון הוא 2 מדינות ל-2 עמים, כאשר יש שוויון זכויות מלא לכל מיעוט. 2.) גם אם נקבל לכאן מיעוט, הם הרי בוודאי יהיו עוינים את המדינה, ואיך אפשר להסכים לקבל אוכלוסייה עוינת לשטח המדינה? אתם מסכימים? מה אתה חושב, שוקור? ובלי קשר, יש בפורום הזה עוד ערבים חוץ משוקור?
הבעיה הזאת היא הבעיה הכי קשה בסכסוך. אני בעד הכרה בזכות השיבה, מכיוון שבהחלט נעשה עוול לערבים במלחמת 48. אבל יש כמה בעיות עם העניין. 1.) אי אפשר לקבל לשטח ישראל את כל מי שגורש כי אחרת יווצר כאן רוב ערבי, והרי נדמה לי שכולם מסכימים שהפתרון הוא 2 מדינות ל-2 עמים, כאשר יש שוויון זכויות מלא לכל מיעוט. 2.) גם אם נקבל לכאן מיעוט, הם הרי בוודאי יהיו עוינים את המדינה, ואיך אפשר להסכים לקבל אוכלוסייה עוינת לשטח המדינה? אתם מסכימים? מה אתה חושב, שוקור? ובלי קשר, יש בפורום הזה עוד ערבים חוץ משוקור?