MaRiAnO 4 EvEr
New member
בעייה חשובה
אני מכינה מצגת ואני רוצה להוסיף קטע של מוזיקה. ניסיתי להקליט דרך "הקלט צליל" קטע משיר שניגנתי בווינאמפ אבל הוא לא הקליט. ניסיתי להקליט את הקטע דרך הרשם קול (כדי שאחר כך אני אוכל לשים אותו דרך "הוספת קובץ") אבל גם שם משום מה הצליל לא הוקלט. השאלה שלי היא אם למישהו יש מושג למה המחשב לא מקליט צלילים שיוצאים מהווינאמפ? והאם למישהו יש תוכנה שכן יכולה להקליט צלילים כאלה? אם מישהו יודע משוה, אני מאוד אשמח לקבל עזרה. תודה
אני מכינה מצגת ואני רוצה להוסיף קטע של מוזיקה. ניסיתי להקליט דרך "הקלט צליל" קטע משיר שניגנתי בווינאמפ אבל הוא לא הקליט. ניסיתי להקליט את הקטע דרך הרשם קול (כדי שאחר כך אני אוכל לשים אותו דרך "הוספת קובץ") אבל גם שם משום מה הצליל לא הוקלט. השאלה שלי היא אם למישהו יש מושג למה המחשב לא מקליט צלילים שיוצאים מהווינאמפ? והאם למישהו יש תוכנה שכן יכולה להקליט צלילים כאלה? אם מישהו יודע משוה, אני מאוד אשמח לקבל עזרה. תודה