בעייה חשובה

MaRiAnO 4 EvEr

New member
בעייה חשובה

אני מכינה מצגת ואני רוצה להוסיף קטע של מוזיקה. ניסיתי להקליט דרך "הקלט צליל" קטע משיר שניגנתי בווינאמפ אבל הוא לא הקליט. ניסיתי להקליט את הקטע דרך הרשם קול (כדי שאחר כך אני אוכל לשים אותו דרך "הוספת קובץ") אבל גם שם משום מה הצליל לא הוקלט. השאלה שלי היא אם למישהו יש מושג למה המחשב לא מקליט צלילים שיוצאים מהווינאמפ? והאם למישהו יש תוכנה שכן יכולה להקליט צלילים כאלה? אם מישהו יודע משוה, אני מאוד אשמח לקבל עזרה. תודה :)
 

seinfeld2

New member
כנסי

למאפייני השמע של המחשב (אייקון הרמקול הצהוב שליד שעון המחשב), תבחרי באפשרויות את מאפייני ההקלטה ותבחרי באפשרות Stereo Mixer , עכשיו נסי להקליט.
 
למעלה