בעיות עם משלוח בגוביינא .. מה עושים ?

a q u a 7

New member
בעיות עם משלוח בגוביינא .. מה עושים ?

האם הייתה לכם בעיה עם משלוח בשירות גוביינא ? שלחתי חבילה במשלוח גוביינא. מאוד הופתעתי מהשירות המהיר של הדואר שכן החבילה הגיעה לסניף הדואר המיועד תוך יום ! אבל מי שהזמין את החבילה לא הלך לאסוף אותה. עבר חודש מאז שלחתי את החבילה, והיא עדיין לא נאספה. מבירורים עולה שהחבילה עדיין ממתינה בסניף הדואר אליו נשלחה. כמובן שאם החבילה לא תיאסף, דמי המשלוח ע"ס 24 ש"ח שאמורים לחול על הקונה יחולו עליי, בזבזתי כשעה מזמני על נסיעה לסניף הדואר, ולא רק שלא קיבלתי את התשלום על החבילה אלא שילמתי 24 ש"ח על חבילה שלא נאספה. האם נתקלתם במקרה דומה של אנשים המזמינים חבילה בשירות גוביינא ואינם אוספים אותה ? האם יש לכם הצעות לפתרון הבעיה והצעות למנוע מצבים דומים בעתיד ? תודה
 

a q u a 7

New member
.

אציין שפניתי אל הקונה אשר טען שילך לאסוף את החבילה אך בכל זאת החבילה עדיין לא נאספה
 

yuvalgul

New member
כנראה שהקונה קיבל רגליים קרות התחרט ואינו

מעוניין יותר ברכישה. כעת מבין אתה מדוע עדיף להתעקש ולבקש תשלום מראש לפני המשלוח רוכשים כאלה מקלקלים לאחרים ואי לכך יש לנקוט באמצעי הגנה קרי תשלום מראש. אירעו לי בעבר מספר מקרים כאלה אמנם לא רב אך עקב נסיון גרוע אני מעדיף תשלום מראש.
 

bluebar

New member
אין לך את מספר הטלפון שלו?

אם אין נסה אולי להשיג דרך 144 הרי יש לך את הכתובת והשם. באמת מגעיל ,אם זה מנחם לי הדוואר היה גונב את הכסף אבל לפחות למדתי שלא שולחים מזומן בדואר :) חוץ מ3 מקרים לא נעימים בגלל אותו דוואר ,לא היה לי עוד תקלות ,אז אל תתיאש רוב האנשים הם בסדר.
 

Noam S

New member
זו בדיוק הסיבה שאני לא שולח גוביינא!

תמיד יש את החכם התורן שמציע לך גוביינא. אז אני אומר לו אדרבא... בגוביינא אני זה שצריך לסמוך עלייך שתגיע לאסוף. אני מציע שתסמוך עלי, תשלח את התשלום + דמי משלוח למוצר שרצית ואשלח לך בכייף. כצפוי - הם לא סומכים, רק מצפים שיסמכו עליהם, ובזה זה נגמר. אם מישהו לא סומך עלייך איך הוא מצפא שתסמוך עליו. משהו שם מסריח. מה הפתרון? תציעי להם את מה שאני הצעתי... אולי ילך לך ותצליחי למכור. או שפשוט תגידי להם - תגיעו לאסוף, כן כן, לא לא. עדיף על ההפסדים המיותרים הללו. אם לא הוא יקנה אז אחר.
 
למעלה