בעיות טכניות

ווינגז

New member
בעיות טכניות ../images/Emo30.gif

סובלים מלאגים? לא מצליחים להכנס למשחק? זהו המקום לכל ההודעות בנושא. בבקשה נסו להסביר את הבעיה בצורה ברורה ולצרף צילומי מסך רלוונטיים, אם מדובר בבעיה בכניסה למשחק.
 
למעלה