Danielovich
New member
בעיה...
הסיפור מתחיל לפני כמה ימים לאחר שירדתי לבת זוגתי למחרת הופיע לה מין חצקונים מסביב לאיבר מין, שלשום החלטנו להמשיך באקט הירידה כרגיל. אתמול במהלך בסוף הטלת השתן חברתי מרגישה צריבה לא בנרתיק אלא בצינורית השתן, ויוצא גם מין חומר אדמדם....היום זה עדיין ממשיך..... השאלה שלי האם זה קשור לזה שירדתי לה וגרמתי לזיהום בצינורית השתן? והאם צריך ללכת לגיניקולוג או לחכות כמה ימים לראות איך זה יתפתח?
הסיפור מתחיל לפני כמה ימים לאחר שירדתי לבת זוגתי למחרת הופיע לה מין חצקונים מסביב לאיבר מין, שלשום החלטנו להמשיך באקט הירידה כרגיל. אתמול במהלך בסוף הטלת השתן חברתי מרגישה צריבה לא בנרתיק אלא בצינורית השתן, ויוצא גם מין חומר אדמדם....היום זה עדיין ממשיך..... השאלה שלי האם זה קשור לזה שירדתי לה וגרמתי לזיהום בצינורית השתן? והאם צריך ללכת לגיניקולוג או לחכות כמה ימים לראות איך זה יתפתח?