בעיה...

Danielovich

New member
בעיה...

הסיפור מתחיל לפני כמה ימים לאחר שירדתי לבת זוגתי למחרת הופיע לה מין חצקונים מסביב לאיבר מין, שלשום החלטנו להמשיך באקט הירידה כרגיל. אתמול במהלך בסוף הטלת השתן חברתי מרגישה צריבה לא בנרתיק אלא בצינורית השתן, ויוצא גם מין חומר אדמדם....היום זה עדיין ממשיך..... השאלה שלי האם זה קשור לזה שירדתי לה וגרמתי לזיהום בצינורית השתן? והאם צריך ללכת לגיניקולוג או לחכות כמה ימים לראות איך זה יתפתח?
 
אל תחכו, Danielovich

לא בטוח שאתה גרמת לזה, אלא שזה עושה רושם כמו דלקת. ולא נכון לתת לזה לחכות כי זה עלול להיות מסוכן ולהתפשט מדרכי השתן לכליה חס וחלילה. לכן צריך "להרוג אותם כשהם קטנים". לכו לרופא לקבל טיפול ומהר. סליחה על ההלחצה אבל לפעמים זה מה שצריך. שבת שלום, אתה נראה מאד נחמד בתמונה שלך !
 

Danielovich

New member
היום

היא מרגישה יותר טוב...... ממילא צריכים לחכות ליום ראשון.... ותודה על המחמאה!
נ.ב קיבלתי אתמול מצלמה דיגיטלית!!
 
למעלה