בעיה

בעיה

היי, בכל פעם שאני מפעיל את המחשב אני מקבל את ההודעה הבאה (מצורפת) ששייכת ל-Rescue And Recovery. מה ההודעה הזו ומדוע היא תקולה? יש לי T60 של IBM עם XP.
 

kobi 23

New member
שלום,הנה התשובה

גם לי יש את המחשב הזה וגם לי הייתה הבעיה הזו. הפתרון הוא להיכנס לrescue and recoverry (דרך ההתחל והתוכנות של טינקפאד) להיכנס בצד ימין "set scheule and performance" אתה תראה מעין טבלה כזו,שם אתה בוחר האם לקבוע זמן קבוע או לבטל אותו כליל מקווה שעזרתי
 

kobi 23

New member
כנראה....

גם לי זה היה כך. בכל מקרה,זה לא צריך להדאיג אותך
 
למעלה