לא מבין בדגים
New member
בעיה
היי, בכל פעם שאני מפעיל את המחשב אני מקבל את ההודעה הבאה (מצורפת) ששייכת ל-Rescue And Recovery. מה ההודעה הזו ומדוע היא תקולה? יש לי T60 של IBM עם XP.
היי, בכל פעם שאני מפעיל את המחשב אני מקבל את ההודעה הבאה (מצורפת) ששייכת ל-Rescue And Recovery. מה ההודעה הזו ומדוע היא תקולה? יש לי T60 של IBM עם XP.