בעיה קצת סבוכה..
בעיה די מורכבת, אני מקווה שתוכלו לעזור לי
יש לי 2 חברות טובות - יעל ומיכל [השמות בדויים
] יעל נסעה לפני כמה חודשים לטיול ארוך שאחרי הצבא לחו"ל, והיא עוד כמה ימים חוזרת. אני יעל ומיכל חברות כמה שנים. את יעל הכרתי דרך מיכל קצת אחר סיום התיכון וממש התחברנו..במהלך השנים האחרונות היו ביחסים שלנו הרבה עליות ומורדות..הרבה ריבים וליכלוכים..חלק מהם היו אכן בגללי, היו מצבים בהם התנהגתי באופן שכעת אני מתביישת בו.. אבל הבעיה העיקרית הייתה שיעל מאוד שונה ממני..מאוד פתוחה עם עצמה [אם אפשר לנסח את זה כך
], מאוד מתירנית וזורמת..לא רק עם גברים, גם בחיים.. בגלל ההבדלים המהותיים בינינו, בתפיסת העולם שלנו [אני הרבה יותר שמרנית] היו לנו הרבה ריבים, בדיעבד אני רואה שכיוון שיש לי אישיות הרבה יותר נוחה ואני נוטה להתפשר עם חברות, ובכלל עם אנשים שאני רבה איתם, הרבה פעמים קרה שויתרתי לה על דברים מאוד קשים, שבדיעבד לא הייתי אמורה לוותר עליהם... למשל שהיא לא תמכה בי כשמישהו מאוד קרוב אליי נפטר בנסיבות פתאומיות - לא הרימה טלפון כמה שבועות באותו זמן בגלל ויכוח טיפשי שהיה בינינו אז..לא באה ליום ההולדת שלי בגלל ויכוח אחר.. אני רואה דברים כאלה מאוד בחומרה..אבל לא ניתקתי איתה את הקשר כי באמת אהבתי אותה ולא רציתי לאבד אותה בתור חברה.. תמיד כשהיא,אני ומיכל היינו נפגשות הרגשתי כאילו אני נדחפת הצידה..כאילו עיקר השיחה היא ביעל ומיכל..וזה לא קורה לי עם חברות אחרות..אני לא יודעת למה, אבל כל פעם ששלושתינו היינו יחד נוצרה בי חוסר נוחות איומה..פשוט אמרתי לעצמי שאני צריכה לחיות עם זה..אבל זה ממש מתגבר אצלי..אני חושבת שהן פשוט לא מרגישות את זה.. אני לא יודעת מה לעשות..אני פשוט מרגישה שאני כבר לא אוהבת את יעל..היא לא עשתה לי שומדבר בזמן האחרון, אבל הנסיעה שלה גרמה לי להבין שהיא לא תשתנה, שהיא מסוגלת לבגוד בי בכל רגע נתון אם משהו לא ימצא חן בעיניה, שהיא מסוגלת שוב לא להתקשר אם משהו רע חס וחלילה יקרה..והיא מסוגלת לזה. אני בטוחה.. אני רוצה להתרחק ממנה..לא לגמרי, אבל פשוט שלא נהיה כמו פעם כי אני כבר לא סומכת עליה יותר.. הבעיה היא שמן הסתם אי אפשר לעשות דבר כזה בלי שהיא תשים לב...אצלה הכל שחור או לבן, אין כזה דבר "להתרחק לתקופה" או "אני מעדיפה שנהיה פחות קרובות" - היא לא תקבל את זה בטוב. היא ישר תתנתק לגמרי..ויש לנו חברה משותפת טובה ואני לא רוצה בזה.. מה אפשר לעשות?...אני פשוט לא רוצה שוב ריבים וצעקות..אני לא מסוגלת יותר לחברה עם כאלה מצבי רוח משתנים, שתאשים אותי בכל כך הרבה דברים ולא תתחרט באמת על מה שהיא עשתה לי..אין לי כוח לזה יותר.. אבל אני גם לא רוצה האשמות של "למה את לא מתקשרת בזמן האחרון" וכאלה..ואני יודעת שהם יבואו..
בעיה די מורכבת, אני מקווה שתוכלו לעזור לי