ofribecker
New member
קצת מהנסיון ארוך השנים שלי
לאהוד קבוצה, על אמת יכול לקרות רק אם זה בא מהלב ולאורך זמן. 33 שנים שאני מודע לספורט הזה שנקרא פוטבול ו 33 שנים שלא בחרתי בהן קבוצת NFL לאהוד. למה? כי אני אוהד רק את מישיגן וולברינס, ולא מצליח להתחבר לאהדה של אף קבוצה ב NFL, ולא בגלל שאין אחת כזאת שמוצדק לאהוד אותה, להיפך. כל קבוצה היא ראויה. זה פשוט לא בא, בגלל שהלב לא שם. ניסיתי פעם לאהוד את גרין ביי (אולי בשל הצבעים היחסית קרובים לצבעי מישיגן) אבל מהר מאוד הבנתי שאני לא ממש עצוב כשהם מפסידים לקבוצה אחרת כשזו משחקת יפה. ניסיתי לאהוד את בולטימור, לאחר שראיתי אותם, בבולטימור עם עוד 200 אוהדים מוטרפים, בפאב, מנצחים בסופרבול את הג'יינטס. ניסיתי, אבל זה לא זה. אהדה אמיתית תוכל לפתח אם תגור תקופה מסוימת בארה"ב ותלך למשחקים של הקבוצה המקומית, תשמח ותתאכזב יחד עם הקהל וכו' וכו'... ועכשיו קצת לפרקטיקה שלך: בנגלס או קולטס? אתה רוצה להיות אוהד מתוסכל? לך על הבנגלס. כי הם יחטפו חבטות פה ושם וזה לא ממש נעים... אתה רוצה מתח? פרפרים? משחקים צמודים? אולי סופרבול? משחק מסירות מדהים? קווטרבק קר מזג אבל מספר אחד בליגה? לא צריך לומר יותר... לדעתי תתחיל עם הקולטס ותראה אם אתה מצליח להתאהב.
לאהוד קבוצה, על אמת יכול לקרות רק אם זה בא מהלב ולאורך זמן. 33 שנים שאני מודע לספורט הזה שנקרא פוטבול ו 33 שנים שלא בחרתי בהן קבוצת NFL לאהוד. למה? כי אני אוהד רק את מישיגן וולברינס, ולא מצליח להתחבר לאהדה של אף קבוצה ב NFL, ולא בגלל שאין אחת כזאת שמוצדק לאהוד אותה, להיפך. כל קבוצה היא ראויה. זה פשוט לא בא, בגלל שהלב לא שם. ניסיתי פעם לאהוד את גרין ביי (אולי בשל הצבעים היחסית קרובים לצבעי מישיגן) אבל מהר מאוד הבנתי שאני לא ממש עצוב כשהם מפסידים לקבוצה אחרת כשזו משחקת יפה. ניסיתי לאהוד את בולטימור, לאחר שראיתי אותם, בבולטימור עם עוד 200 אוהדים מוטרפים, בפאב, מנצחים בסופרבול את הג'יינטס. ניסיתי, אבל זה לא זה. אהדה אמיתית תוכל לפתח אם תגור תקופה מסוימת בארה"ב ותלך למשחקים של הקבוצה המקומית, תשמח ותתאכזב יחד עם הקהל וכו' וכו'... ועכשיו קצת לפרקטיקה שלך: בנגלס או קולטס? אתה רוצה להיות אוהד מתוסכל? לך על הבנגלס. כי הם יחטפו חבטות פה ושם וזה לא ממש נעים... אתה רוצה מתח? פרפרים? משחקים צמודים? אולי סופרבול? משחק מסירות מדהים? קווטרבק קר מזג אבל מספר אחד בליגה? לא צריך לומר יותר... לדעתי תתחיל עם הקולטס ותראה אם אתה מצליח להתאהב.