FootballFan1
New member
בעיה קטנה
שלום. יש לי בעיה קטנה. אני לא מצליח להחליט איזה קבטצה לאהוד ב-NFL.אני אוהב פוטבול כבר דיי הרבה זמן, מאז הסופר-בול האחרון, וזה אומר שלא יצא לי לראות משחקים של קבוצות. אז אמרתי שאני יחכה ל-PRESEASON, ואז אני יוכל לראות איזה קבוצה לאהוד, ואז בעונה הרגילה יהיה לי יותר כיף. אבל זה עדיין לא מסתדר לי - אני רואה קבוצות משחקות, אבל לפעמים הם מנצחות ולפעמים מפסידות. זאת אולי נשמעת בעיה קטנה וטפשית, אבל זה דיי מתסכל לראות משחקים בלי קבוצה לאהוד. אז חשבתי שתוכלו לעזור לי, ולהגיד לי אולי איך אתם הגעתם להחלטה, ואיך אני יצליח. תודה מראש.
שלום. יש לי בעיה קטנה. אני לא מצליח להחליט איזה קבטצה לאהוד ב-NFL.אני אוהב פוטבול כבר דיי הרבה זמן, מאז הסופר-בול האחרון, וזה אומר שלא יצא לי לראות משחקים של קבוצות. אז אמרתי שאני יחכה ל-PRESEASON, ואז אני יוכל לראות איזה קבוצה לאהוד, ואז בעונה הרגילה יהיה לי יותר כיף. אבל זה עדיין לא מסתדר לי - אני רואה קבוצות משחקות, אבל לפעמים הם מנצחות ולפעמים מפסידות. זאת אולי נשמעת בעיה קטנה וטפשית, אבל זה דיי מתסכל לראות משחקים בלי קבוצה לאהוד. אז חשבתי שתוכלו לעזור לי, ולהגיד לי אולי איך אתם הגעתם להחלטה, ואיך אני יצליח. תודה מראש.