בעיה קטנה

S16 זה אני

New member
בעיה קטנה

פתחתי איזה פעם את הקיובייס על מצב מאסטרינג וזה העלים לי את ה"הגדרות ערוץ" (בד"כ הכי בצד שמאל של המסך) איפה שההגדרות ווליום,פאן והINSERTS עכשיו כשאני פותח סתם פרוייקט רגיל ריק זה לא חוזר, ואני לא מוצא איפה מחזירים את זה... מישהו יודע? תודה
 

S16 זה אני

New member
סבבה תודה..

כבר הסתדרתי עם זה, אבל תמיד טוב לדעת איפה הכפתורים הקטנים האלה מתחבאים
 
למעלה