S16 זה אני
New member
בעיה קטנה
פתחתי איזה פעם את הקיובייס על מצב מאסטרינג וזה העלים לי את ה"הגדרות ערוץ" (בד"כ הכי בצד שמאל של המסך) איפה שההגדרות ווליום,פאן והINSERTS עכשיו כשאני פותח סתם פרוייקט רגיל ריק זה לא חוזר, ואני לא מוצא איפה מחזירים את זה... מישהו יודע? תודה
פתחתי איזה פעם את הקיובייס על מצב מאסטרינג וזה העלים לי את ה"הגדרות ערוץ" (בד"כ הכי בצד שמאל של המסך) איפה שההגדרות ווליום,פאן והINSERTS עכשיו כשאני פותח סתם פרוייקט רגיל ריק זה לא חוזר, ואני לא מוצא איפה מחזירים את זה... מישהו יודע? תודה