בעיה עם חשבון מושעה באיביי,מבקש את עזרתכם

Nirvana32

New member
בעיה עם חשבון מושעה באיביי,מבקש את עזרתכם


מצטער על החפירה, זה קצת ארוך...

אחרי חודש של מכירות מוצלחות, איביי החליטו להשעות לי את החשבון.
התקשרתי אליהם והנציג טוען שעליי לשלוח אליהם כל מני פרטים ומסמכים מזהים.
שלחתי את המסמכים ועכשיו אני מחכה לתשובה מהם.

הבעיה היא שכרגע יש לי ליסטים שהיו בהם המון קניות, וברגע שאיביי מסירים ליסט הם שולחים מייל ללקוח בו הם ממליצים לפתוח תיק כנגד המוכר.
חשוב לי לציין שאת כל המוצרים ששילמו עברום שלחתי, יחד עם מספר מעקב- אני לא מנסה לרמות אף לקוח.
כרגע יש לי כמעט 15 תיקים פתוחים באיבי ובפייפל. (פניתי ללקוחות, חלק סגרו את התיקים וחלק מנסים לעקוץ, ולזכות בכסף שלהם בחזרה ולא להחזיר את המוצר).

למזלי, הספקתי למשוך את כל הכסף מפייפל לפני כל הבלאגן, ומה שקרה עכשיו זה שחשבון הפייפל שלי נמצא במינוס...

השאלה שלי היא כזו:

לאור המצב שנוצר, אני בספק גדול אם אוכל לשקם את החשבון שלי באיביי (למרות שכרגקע הוא עדיין על 500 פידבקים חיוביים ללא אף שלילי).
המון תיקים פתוחים, ובקשות החזר מפייפל ואיביי יגרמו לי להרבה הוצאות לפי מה שנראה לי, ולכן לצערי אני ממש בספק אם אוכל לשוב ולתפעל את החשבון שלי שוב.

פייפל ואיביי היו מקושרים לכרטיס האשראי שלי.
ביטלתי את הכרטיס וביקשתי לחסום כל חיוב עתידי מפייפל ואיביי.

האם במידה ועכשיו אני רוכש מחשב חדש, ופותח דרכו חשבון מוכר באיביי + חשבון פייפל חדש שמקושר לכרטיס אשראי נטען - איביי ופייפל יוכלו לדעת שאני זה שעומד מאחורי החשבונות הנ"ל?

האם יש לכם רעיון כולשהו איך להתמודד עם המצב הבעייתי הזה? דיברתי כבר עם איביי ופייפל בטלפון, ובשניהם אמרו לי שכרגע התיקים לא הסלימו ולכן הם לא מתערבים בנידון.

מודה לכם מראש על כל עזרה או תגובה בנושא.
 

estiLib

New member
לא ניראלי

לא חושבת שאיביי ופייפל יצליחו להבין שזה אתה עם קנית מחשב חדש וכרטיס חדש ואימייל חדש,אבל לא יודעת ככה אני חושבת יכול להיות שיש להם דרכים.
 

estiLib

New member
לא ניראלי

לא חושבת שאיביי ופייפל יצליחו להבין שזה אתה עם קנית מחשב חדש וכרטיס חדש ואימייל חדש,אבל לא יודעת ככה אני חושבת יכול להיות שיש להם דרכים.
 

alex155

New member
מחשב חדש? אתה רציני?

אני חושב שאתה צריך הדרכה שלא במסגרת הפורום הזה.

ובכל זאת כדי שאני לא אשאיר אותך בעלטה בלי לעזור אני אומר לך זאת:

1. אני כן הייתי משקם את הפרופיל הישן. 500 פידבקים לא הולכים ברגל. קל וחומר שאתה אומר שהכול 100%. נניח ותפסיד ב 10-20 קייסים, הפסד הרווח שלך עדיין שווה חשבון מתפקד.
2. אם החלטת לפתוח פרופיל חדש, קח בחשבון שמחשב חדש או ישן לא משנים שום דבר. אם אתה ברשימה השחורה של איביי אז ברמת השם שלך אתה שרוף, בגלל זה אני שב וממליץ על אופציה מס' 1.
3. אם החלטת בכל זאת לפתוח פרופיל חדש - מובן שאתה צריך כ.א חדש, אבל תשקול גם שזה לא יהיה על שמך. אולי בן או בת זוג או אח/ אחות. כאמור בסעיף 2, אם החשבון הראשון יקרוס והם יוציאו אפילו דולר על קונה שיעשה אסקלציה אז אתה שרוף מבחינתם.
4. שב ותלמד במקום להיות ישראלי מצוי שכל היום מחפש קומבינות וקיצורי דרך. אני שנים, שנים!! עם אותו חשבון (יחיד) והיו לי קייסים ו היו לי תלונות והיו לי דיספיוטים אבל תמיד התנהגתי באופן סביר ואף פעם לא שלחו לי כל מיני מיילים של בלהות שאני שומע מהם רק בפורום הזה. אפילו בהתחלה היו מקרים שאני בפירוט התנהגתי לא בסדר ועשיתי דברים שלא הייתי מעלה על דעתי היום, ועדיין זה לא הגיע לכדי מיילים של סגירת חשבון. לכן, אני באמת באמת חושב שאתה חייב לשבת קצת בצד, לעשות חושבים אם זה מתאים לך ולצאת לדרך בכוחות מחודשים ועם קצת לקחים של איך עובד השוק הזה.
5. והכי חשוב שתהיה לך הצלחה ולך לאט לאט.
 

Nirvana32

New member
קראת בכלל מה שרשמתי?

אלכס, במקום " אני , אני , אני..." תנסה להקשיב לפעמים ולעזור...

מחשב חדש אני מתכנן לקנות בלי קשר לנושא, ועקב כך עלה לי הרעיון על פרופיל חדש.

1. כרגע החשבון מושהה. אם היה מתפקד אולי הייתי שוקל הפסד במספר קייסים. אבל אני בלי כלום ביד כרגע: גם בלי חשבון, וגם בלי כסף. ובנוסף לכך, 10 קייסים של 50-100 דולר כל אחד שזה הרבה כסף.

2. איך אני בדיוק ברשימה השחורה שלהם אם יש לי שם משתמש חדש, מחשב חדש, כרטיס אשראי נטען, וכתובת של ההורים שלי? מאיפה הם יכולים לדעת, אם בכלל?

3.שוב- שרוף רק אם הם יודעים שזה אני. וע"פ סעיף מס' 2 אין להם ממש דרך לדעת.

4.למדתי כבר שנים. אני מוכר באיביי מ 2007. כרגע המכירות שלי גדלו בצורה משמעותית כי התחלתי למכור בדרופשיפינג. איביי כנראה ראו עליה חריגה במכירות ,והחליטו לבדוק מה קורה שם.
אני לא מחפש קומבינות וקיצורי דרך. יש לי סחורה ואני צריך למכור אותה.
איביי חסמו לי את החשבון , ואני מחפש פתרונות מעבר לאלו שהם מציעים: לשלוח אליהם מסמכים מזהים ואז אחרי מספר ימים הם יחליטו ויחזירו לי תשובה.

5. תודה
 

alex155

New member
אם זה הדיבור

באמת שקראתי את כל מה שכתבת והשתמע מרעיון קניית המחשב החדש שאתה תולה בזה תקוות שזה קשור ל"טשטוש" הזהות שלך מול איביי. ונניח שטיפש אני - ולא הבנתי אותך כיאות - עדיין יש קצת מרחק בין הניסיון הצנוע לעזור לך לבין מה שכתבת.

בקיצור, חבל על הזמן :)
 

Nirvana32

New member
אף אחד לא אמר שאתה טיפש

בנאדם תקוע עם סחורה וחשבון מושבת, ואתה מתחיל עם אני ואני ואני ואני....
בסדר הבנתי שאתה מר. מושלם בכל הנוגע לאיביי.
שאתה אף פעם לא עושה טעויות , ושכל משתמשי הפורום פה ממש גורמים לך לזעזוע עם המקרים שקורים להם, אבל מה לעשות- דברים קורים!
גם לי לא פתחו אף פעם תיק ולא קיבלתי שלילי מעולם, ואז בבת אחת כמו מגדל הכל התמוטט.
אז במקום להעביר ביקורת , ולהלל את עצמך , תנסה לעזור מדי פעם.
ואם לא נראה לך, לך תפתח בלוג או משהו ותספר על עצמך שם כל היום.
הפורום הזה הוקם על מנת לעזור אחד לשני בנושאים הקשורים לאיביי ופייפל.
 

saarmaoz

New member
אז תביא להם את המסמכים מה הבעיה ?

אני נתתי להם 900 מסמכים הם רצו 901 מסמכים אז הבאתי להם 901 מסמכים ובסוף אמרו לי בסדר.

מה הבעיה לא הבנתי ?

ככה לוותר על 500 פידבקים ?
אל תוותר,חבל.

מה שרה זה שלאף כנראה לא עשית וידוי מסמכים או אישור כתובת אצהלם וזה כרגע קפץ אצלם.
לי סגרו 2 חשבונות אחד לצמיתות ואת שניהם הצלחתי לפתוח על ידי משלוח מסמכים,טונה מסמכים אבל זה הסתדר.

מה שלא מובן לי זה שאם הם משעים את החשבון,אוטומטית הם סוגרים את הליסטים.
אז למה שיהיו לך פידבקים שלילליים ?

אם בכל מקרה תרצה לפתוח חשבון חדש,אין בעיה,טיפה טרחה אבל אפשרי.
תקח בחשבון את העניין הבא:
גם פה בשלב מסוים (די בהתחלה) יבקשו ממך את כל המסמכים .
אז אם אתה מחליט להלחם על החשבון הקיים ולשלוח מסמכים אתה לא תוכל להשתמש במסמכים האלו אחר כך.

ממליץ לך לפתוח באיביי UK כי זה לא איביי COM (זה טריק שאני למדתי לבד)
ההגבלות שלך יתחילו ב 650 פאונד במקום 500 דולר (כפול מארה"ב)
אבל העלויות יותר יקרות.

בהצלחה !!!
 

Nirvana32

New member
תודה saarmaoz

שלחתי להם את המסמכים שהם ביקשו. רשיון נהיגה, צילום של טפסי ארנונה ובנק, וחשבוניות רכישה של המוצרים שאני מוכר.

הבאסה בכל העיניין היא הייאוש.
כל בוקר מופיעים לי עוד 2-3 קייסים חדשים.
מצד אחד החשבון מושהה. מצד שני לקוחות פותחים קייסים, ומצד שלילי פייפל שמים לך כסף ב HOLD ולא מאפשרים לך להשתמש בו.

ברור לי שעדיף לחכות עם העיניין של חשבון חדש ולראות מה יקרה הלאה.
אני פשוט מכין את עצמי למצב הכי גרוע שבו לא יפתחו לי את החשבון שוב...
אני כבר מוכר שנים באיביי וזה עבודה/תחביב די יומיומי שלי.
אין מצב שאני מפסיק את זה, ולכן אני חייב לחשבו על חלופות לעניין.
תודה על המידע גבר
 

nordinho

New member
לא לוותר על החשבון בכזאתי קלות

תשלח לאיי בי כל מה שהם רוצים, הם עוד אולי יפתחו לך את החשבון.

בקשר לפייפאל: תנסה לזכות בכמה מהדיספיוטים שאתה יכול.

בקשר לדיספיוטים על מוצר שלא התקבל - אני מניחה שכל המוצרים נשלחו עם מספר מעקב. תנסה לבדוק בדואר של כל ארץ שאליה נשלח פריט מתי מגיע המוצר ותשלח מייל ללקוחות שהמוצר בדרך ושיאספו אותו. אם לקוח מעלה דסיפיוט לקליים תעלה צילום מסך של המספר מעקב בדואר של הארץ ממנו יצא הפריט וגם בארץ שבה התקבל הפריט כהוכחה על כך שהפריט באמת התקבל.

not as describe dispute - תבקש ישילחו בחזרה.

בקשר לחשבון חדש: אתה לא צריך מחשב חדש. הנה מה שאתה צריך:

- ccleaner כדי לנקות את העקבות על המחשב שלך.
- block flash cookies (תעשה חיפוש בגוגל על איך לנקות flash cookies).
- לשנות את הכתובת IP שלך.
- שם חדש וכתובת: עכשיו הנה העניין היפה - אתה לא באמת צריך שם חדש וכתובת חדשה, אתה יכול פשוט לאיית את השם ואת הכתובת שלך בצורה אחרת - אפילו לכתוב את הכל בעברית!
- מספר טלפון חדש.
- כרטיס אשראי חדש.
 

saarmaoz

New member
יש לי רעיון בשבילך :

אולי תחזיר לכל הקונים שפותחים קייס נגדך את הכסף ותספר להם שאיביי עושים לך בדיקה "שיגרתית" ושאין להם מה לדאוג ושישלמו רק אם יקבלו את המוצר.

למה אנשים פותחים קייס ?
ברגע שהשעו לך את החשבון הם קיבלו מכתב מאיביי שאתה מוכר בעייתי או משהו כזה ?
 

Nirvana32

New member
הסבר...

אין לי אפשרות לעשות את זה .
מכרתי קרוב ל 1200 מוצרים החודש.

ברגע שאיביי מסירים לך ליסט/ או משהים חשבון, הם שולחים הודעה אוטומטית לכל הקונים שקנו ממך, שאומרת שהחשבון /הליסט כבר לא קיים ולמען בטחונם שיפתחו קייס.
יש לקוחות שמבינים עניין , שלחו לי מייל וחזרתי אליהם עם מספר מעקב ושהכל בסדר.
יש לקוחות שישר ממהרים ופותחים קייס , ורק אחר כך מבינים שאין סיבה לדאגה וסוגרים אותו.
אבלללל, יש לקוחות שפותחים קייס ולא סוגרים אותו עד שהמוצר מתקבל אצלם.
אני מבין אותם , גם אני הייתי נוהג כך, אבל זה יוצר לי מחסור במזומנים בחשבון כרגע, כי הכסף נמצא בHOLD.

להחזיר לחצי מהלקוחות את הכסף, יגרום לי לבעיה כלכלית קשה.
600לקוחות * 50$ למוצר = 30,000$ . אין לי אפשרות אפילו לממן רבע מהסכום הזה.

הבעיה הכי גדולה היא שכל לקוח שרואה ששם המשתמש שלי כבר לא מופיע באיביי , ישר פותח קייס.
וכל יום זהמצטבר עוד ועוד...
בקיצור בעיה רצינית, שלא ראיתי אותה אפילו מתקרבת מהאופק...
יום אחד הכל היה ורוד, ופתאום קייסים ותלונות...
אני לא רגיל לזה ותמיד נתתי שירות מעולה ללקוחות, וגם החזרים כספיים.
מה גם שכל המוצרים נשלחו אל הלקוחות, ויש לי מספרי מעקב להכל.
מקווה שיהיה בסדר, תודה על העיצות והתגובות חברים
 

noam weissman

New member
תקדים תרופה למכה

הרי קיבלת מייל על כל קונה ואם אתה מסודר יש לך רישום של כולם.

תכין מייל סטנדרטי ובו תסביר שאיביי הגבילו לך את החשבון וכרגע הוא בבדיקה מסיבות לא ברורות, אולי תקלה טכנית. תחרבש משהו שנשמע לא בדיוק בגללך אבל נשמע אמיתי ווכו.

אתה מבקש מהקונה להתעזר בסבלנות. המוצר נשלח ולא לדאוג. במידה ויש בעיה ניתן לפנות למייל שלך כי דרך מערכת המסרים כרגע לא ניתן.

אתה מקווה שהבעיה תיפתר מהר והחשבון שלך יחזור לפעילות מהר ככל האפשר.

מסיון עבר (לא בהקפים כמו שלך) עם מוצר שהוסר, לא חשבון שהוקפא כל הקונים היו בסדר למעט אחת שנכנסה ללחץ.

לדעתי עדיף לפנות לקונים ולא לחכות שישלחו תלונות.

בהצלחה.
 

shaykerc

New member
יש דבר אחד שאני לא מבין

אי ביי הסבירו לך למה הם סגרו לך את החשבון ?
עשית משהו חריג ?
 

Nirvana32

New member
תשובה

פתחתי חשבון נוסף, והעליתי בו מוצר אחד למכירה.
איביי חשבו שע"י כך, אני מנסה לעקוף את הגבלת הפריטים למכירה שמותר לי ( למרות שיש לי סכום די גדול שמותר למכירה ולא מיציתי אפילו חצי ממנו).

בשיחה מול נציג שלהם, הם ביקשו שאפקסס מסמכים מזהים .
עשיתי את זה, עכשיו אני ממתין לתשובה מהם.
 

shaykerc

New member
או קיי נראה לי שאי ביי יוותרו לך אם תלחם

אל תוותר על 500 פידבק תתן את כל כולך ת אני מחזיק לך אצבעות ..
בהצלחה רבה
 

saarmaoz

New member
1200 מוצרים בחודש ??

אני חייב לקנות אותך !!!

סחתיקה על המכירות עושה שמח לשמוע שבאיביי יש אפשרות לעשות קצת יותר מכמה גרושים בחודש

יש לי עוד רעיון.
נאמר פה בתחילת החודש שאיביי פתחו משרדים בארץ ומתעסקים בשלב זה רק עם ה"כבדים" .
אם תקבל תשובה שלילית אני מציע לך לפנות למנהלים פה לקבל מידע יותר מעמיק לגבי זה
ועוד דבר,מנסיון,גם אם תקבל תשובה שלילית ,זה עדיין לא הסוף.
תתקשר יום אחר כך ותנסה פקיד אחר.
תתפלןא אבל זה יכול לשנות עולמות (מנסיון,עברתי 7 ובסוף פתחו לי את החשבון שנסגר ל"צמיתות")

בהצלחה !!
 

Aviyaro1

New member
1200 מוצרים בחודש ??

אני חייב לקנות אותך !!!

סחתיקה על המכירות עושה שמח לשמוע שבאיביי יש אפשרות לעשות קצת יותר מכמה גרושים בחודש

יש לי עוד רעיון.
נאמר פה בתחילת החודש שאיביי פתחו משרדים בארץ ומתעסקים בשלב זה רק עם ה"כבדים" .
אם תקבל תשובה שלילית אני מציע לך לפנות למנהלים פה לקבל מידע יותר מעמיק לגבי זה
ועוד דבר,מנסיון,גם אם תקבל תשובה שלילית ,זה עדיין לא הסוף.
תתקשר יום אחר כך ותנסה פקיד אחר.
תתפלןא אבל זה יכול לשנות עולמות (מנסיון,עברתי 7 ובסוף פתחו לי את החשבון שנסגר ל"צמיתות")

בהצלחה !!
מה קורה אחי אני עכשיו עם חשבון חסום יש לך מספר של השירות לקוחות בארץ?
 

ozitex

New member
עשית טעות !

כשקורה מקרה שכזה זורמיפ עם איביי ומנסים לתקן את המצב. הם בסך הכל רוצים לוודא שאתה מוכר את הסחורה שלך, זו שאתה קנית.
זהו תהליך די שגרתי באיביי.

משיכת כל הכסף מחשבון הפייפל+חסימת חיובים מאיביי ופייפל (שהיא חסרת טעם כי ממילא הם לא ינסו למשוך כסף שאתה לא מאשר) היא הרמת סדין אדום מול השור.

במצב הנוכחי הסיכויים שלך לתקן את המצב התמעטו אך לא חוסלו.

עשה את מה שהם רוצים ונסה להביא למצב שבו החשבון יחזור לפעילות תקינה.

זה עדיף וקל יותר על פי פתיחת חשבון חדש וחזרה לויה דלורוזה של אישרור חשבון וממילא כל חשבון חדש שתפתח תיאלץ לחזור על תהליכים דומים אותם עברת בחשבון הנוכחי.

סוף מעשה במחשבה תחילה.

בהצלחה.
 
למעלה