בעיה משפחתית
שלום רב , אימי נפטרה לפני 3 חודשים ואנחנו במשבר משפחתי עמוק , אימי הייתה דמות מאוד חזקה ומלכדת את כולנו ומותה היה כה פתאומי שאנחנו עוד די בהלם מכך אימי גם עבדה עם אבי בחברה ששניהם בנו שנים רבות עד היום , היום אני היחידה שנשארה לעבוד עם אבי , הבעיה היא שכל אחד מאחיי חי את חייו ללא התעניינות כלפינו , לא עוזרים לאבי עם העסק רק מייעצים לו לסגור את העסק , אני ואחותי הקטנה גרות עם אבי ואבא שלי פשוט אוכל את עצמו בקשר לאחיי מדוע הם מתרחקים ולא איכפת להם מאיתנו , הייתי רוצה לדעת מה ניתן לייעץ לו או להסביר לו איך אפשר להתמודד עם מצב שכזה , הוא פשוט דועך מיום ליום מאז מותה של אימי , אשמח לשמוע , תודה רבה , ושבוע טוב ,
שלום רב , אימי נפטרה לפני 3 חודשים ואנחנו במשבר משפחתי עמוק , אימי הייתה דמות מאוד חזקה ומלכדת את כולנו ומותה היה כה פתאומי שאנחנו עוד די בהלם מכך אימי גם עבדה עם אבי בחברה ששניהם בנו שנים רבות עד היום , היום אני היחידה שנשארה לעבוד עם אבי , הבעיה היא שכל אחד מאחיי חי את חייו ללא התעניינות כלפינו , לא עוזרים לאבי עם העסק רק מייעצים לו לסגור את העסק , אני ואחותי הקטנה גרות עם אבי ואבא שלי פשוט אוכל את עצמו בקשר לאחיי מדוע הם מתרחקים ולא איכפת להם מאיתנו , הייתי רוצה לדעת מה ניתן לייעץ לו או להסביר לו איך אפשר להתמודד עם מצב שכזה , הוא פשוט דועך מיום ליום מאז מותה של אימי , אשמח לשמוע , תודה רבה , ושבוע טוב ,