בעיה משפחתית

מיכל309

New member
בעיה משפחתית

שלום רב , אימי נפטרה לפני 3 חודשים ואנחנו במשבר משפחתי עמוק , אימי הייתה דמות מאוד חזקה ומלכדת את כולנו ומותה היה כה פתאומי שאנחנו עוד די בהלם מכך אימי גם עבדה עם אבי בחברה ששניהם בנו שנים רבות עד היום , היום אני היחידה שנשארה לעבוד עם אבי , הבעיה היא שכל אחד מאחיי חי את חייו ללא התעניינות כלפינו , לא עוזרים לאבי עם העסק רק מייעצים לו לסגור את העסק , אני ואחותי הקטנה גרות עם אבי ואבא שלי פשוט אוכל את עצמו בקשר לאחיי מדוע הם מתרחקים ולא איכפת להם מאיתנו , הייתי רוצה לדעת מה ניתן לייעץ לו או להסביר לו איך אפשר להתמודד עם מצב שכזה , הוא פשוט דועך מיום ליום מאז מותה של אימי , אשמח לשמוע , תודה רבה , ושבוע טוב ,
 
הי מיכל,

אני לא חושבת שאפשר ליעץ משהו קונקרטי, ואם אפשר, אינני יודעת מה. אני חושבת שאביך זקוק לתמיכה יותר מעמיקה מיעוץ חד פעמי, לדעתי תיטיב איתו מסגרת תומכת שתאפשר לו עיבוד האבל, מסגרת מקשיבה ומכילה. אם זה בעזרת פגישות עם איש מקצוע (פסיכולוג/ית) או במסגרת קבוצת תמיכה של אלמנים, אם קיימת באזורכם. מסגרת כזאת תאפשר לו לאוורר רגשות, לקבל תמיכה ועם הזמן לאגור כוחות להתמודדות הלא פשוטה.
 
למעלה