בעיה ב- outlook express

mazy

New member
בעיה ב- outlook express

לא מצליחה להיכנס לתיבת הדואר. ברגע שנכנסת, מתנתקת מהאינטרנט... נראה כאילו שמגיע דואר ואז זה מתנתק..
מזי.
 

LOVEtheMcMAHONS

New member
תבדקי אם בתכנה מוגדר להתנתק

לאחר קבלה/שליחה של דואר : tools - options -> connection לוודא שלא מסומן
ב- hang up after sending and receiving.
 
למעלה