זה ממש לא בסדר...
אני התכוונתי להיות השדרן הראשון ששם את מנגינת הפתיחה של באפי וגם של אנג´ל, וכמובן את המנגינות היפות כמו המנגינה שבה באפי מתה, המנגינה מהעונה השניה וכמובן שהמנגינה של העונה השניה של אנג´ל שבו הוא מבין כמה העולם מסריחחחחחחחחחחחחח! אבל מכיון שאני לא אהיה שדרן כנראה עדיף שמישהוא אחר ישדר את זה!