בס"ד בבקשה עזרה

MOSHEQ1W2

New member
בס"ד בבקשה עזרה

בס"ד בבקשה עזרה שלום לכם אני בן7 2 וגר בבית אבי ז"ל. יש לי בעיה עם אחי הגדול ממני בשנה הוא מציק לי דופק לי על הדלת הגם שאמרתי לו שלא יפריע לי והוא ממשיך בשלו. הוא מצפצף עלי ואני לא יודע מה לעשות חשבתי להזמין לו משטרה אני לא מפריע לו ולא מציק לו.הוא מגיע כל הזמן לחדר שלי ולא אני אליו. מה לעשות איתו?
 
את דעתי בעניין אתה כבר יודע- מהפורום השני ../images/Emo13.gif

מקווה שהחבר'ה פה יוכלו לעזור לך עם רעיונות משלהם
.
 
למעלה