בסיס אב"כ

artishock19

New member
בסיס אב"כ

אנשים שמשרתים או שירתו בבסיס אב"כ בצריפין שאלות לי רבות אליכם: איך הבסיסים ( כי יש שניים)? מבחינת אוכל? שמירות ומטלות? איזה תפקידים מעניינים בעיקר בתחום הקשר והמחשוב קיימים שם? איזה תפקידים מעניינים יש שם בכלל? איך האנשים שם? כל פרט ולו קטן ביותר בדבר התנאים שם יעזרו לי מאוד כי אני כנראה הולך לשרת שם... תודה רבה לכולם
 

adizush

New member
הקצת שאני יודעת...

באב"כ א' יש אוכל סבבה יחסית. באב"כ ב' יש אוכל... אממ.. בוא נגיד בעדינות שזוועה. לא יודעת מה הולך באב"כ א', אבל באב"כ ב' יש כל מיני בתי ספר צבאיים (למשטרה, למשפט, להדרכה) שכל קשר שלהם לאב"כ מקרי בהחלט. ביחידה שלי, מי שלא עושה שמירות כסמל תורן, עושה בחודש או שבת (חמישי-שישי-שבת) או שלושה ימים שמירה, ומי שעושה שמירות לא עושה מטבחים, אבל לא יודעת אןם זה תקף לגבי כל הבסיס, בטח שלא לגבי אב"כ א'.
 
למעלה