בני חדד בהרכב??

בני חדד בהרכב??

אללי! איפה איל בן עמי?? שחקן שבקושי ראה מגרש בעונה הזוועתית של בית"ר בשנה שעברה, פתאום פותח במשחק בגביע אירופה?! (טוב, זו ארמניה, אבל בכל זאת?) נותר רק להתנחם בעובדה שההרכב הוא חסר כ"כ (עד כדי העלתו בהרכב) ולמרות עברו הבית"רי - כל ההצלחה אני מאחל לו.
 

על ה@ש

New member
כמו שאמרת

בגלל הרכב חסר כול כך חדד עלה בהרכב אונישנקו פצוע והולמאי מורחק ואין לך את מי לשים בקישור הדפנסיבי השאלה שיותר מטרידה אותי למה אילן (התקף לב) בכר פותח? אז הוא הוכיח במחנה אימונים שהוא בכושר טוב אז? חור אחד שלו בהגנה הורס משחק שלם והוא עושה הרבה חורים במשחק אחד בשביל מה הבנו את קלמי? שלפי דעתי יהיה העונה התגלית...שחקן מצויין אם הרבה כשרון שעוד יוכיח את עצמו הרבה העונה ככה לפחות אני מקווה... לא משנה מה יהיה ההרכה את המשחק הזה אנחנו חייבים לנצח שדים אדומים בהצלחה!!!
 
למרות שאני לא ממש חסיד של בכרנו

אני חייב לומר שיש לתת לו צ´אנס הפעם. קלימי עדיין צעיר, ויהיו לו את ההזדמנויות שלו. לעומתו לבכר יש המון מה להוכיח לקשטן, ואני חושב שהוא מגיע בכושר מצוין לעונה הזו. ממה שהספקתי לראות קצת באימונים, הוא הוריד כמה קילו, ונראה חד יותר מבעבר. נקווה שלא נתבדה. Adom Au Lait
 

על ה@ש

New member
גם לפישונט

יש מה להוכיח לקשטן ולאוהדים אבל.... איך הוא יוכיח את זה זהוא נפצע כול הזמן?? וגם שהוא משחק זה לא אותו פישונט שהכרנו....למרות שאת העונה שעברה עד הפציעה הוא התחלי דיי טוב אבל זה עדיין לא אותו פישונט לגבי בכר הלוואי ואתבדה יש לי הרגשה שגם הוא נשאר אותו בכר שחקן שרוצה אבל זה לא כול כך יוצא... נקווה לטוב
 
נראה לי מוזר כל הסיפור הזה...

אני באמת לא מבין בשביל מה מביאים שחקן ב300 אלף דולר אם שמים אותו אח"כ על הספסל. מה גם שבשביל שחקן צעיר כמו קלמי סבן הפיכה לשחקן ספסל יכולה להיות מכה קשה לביטחון העצמי. אם הוא באמת הולך לעבור ממעמד של שחקן הרכב בקבוצה שלו ובנבחרת האולימפית למחליף של אילן בכר אני פוחד מאוד שיכול להיות מצב שהוא יהפך לנו פתאום למעין מוטי אוחיון 2,שחקן שלא היה מסוגל להביא שום תרומה כשעלה מהספסל בגלל שלא היה לו בטחון בגרוש. מה גם שאני לא ממש קונה את הסיפור של "אילן בכר בכושר מצויין". כושר לא הייתה הבעיה של אילן,הבעיה שלו היא שהוא לא מעכל את העובדה שכשמגן עולה הוא צריך אח"כ גם לרדת,וכשהוא סוף סוף יורד, היכולות ההגנתיות שלו לא בדיוק תואמות את מיתוס ההגנה הכי טובה בליגה. בכל אופן אפשר רק לאחל לשניהם בהצלחה בעונה הקרובה ולקוות שמי מהם שיהיה בהרכב יעשה שם עבודה טובה.
 
למעלה