אני ער,
אני מנסה להעיר את אלו שעדיין לא... כולם צריכים לכתוב אתרים לפי התקנים, וחבל שהרבה לא עושים את זה. בכל מקרה בזמן האחרון המודעות לנושא לאט לאט גוברת וטוב שכך. בקשר לג'אווה, אני לא מבין הרבה בנושא, אבל ראיתי לא מעט אפלטים שעובדים על כמה JREs שונים.