בנות אנחנו מתחתנים החלטנו לעשות את זה כמו שצריך אנחנו שמחים , מאושרים , אוהבים , ומאוהבים מתישהו בנובמבר , נעשה משהו צנוע ... לא מאמינה שזה קורה לי ... אבל יש ניסים שיהיה אחלה סופש"ש..........