בנות

בנות../images/Emo124.gif

אנחנו מתחתנים
החלטנו לעשות את זה כמו שצריך
אנחנו שמחים , מאושרים , אוהבים , ומאוהבים
מתישהו בנובמבר , נעשה משהו צנוע ... לא מאמינה שזה קורה לי ... אבל יש ניסים
שיהיה אחלה סופש"ש..........
 

עָנת

New member
קול ששון וכל שמחה כל חתן וכול כלה

קולולולולולולולולולולולולולולולולו
סיגל מזל טוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!! המון המון אושר,הצלחה ואהבה לעולמים
 
קולולולולו ../images/Emo49.gifאיזה כייף לראות ים

של אהבה ולדעת שזה יכול לקרות שוב ושוב
ים של אהבה אושר וכול שתבקשי לו יהי
 

מירבי*

New member
מזל טוב אהובתי../images/Emo23.gif../images/Emo23.gif../images/Emo23.gif../images/Emo23.gif../images/Emo23.gif

בטח לעשות את זה כמו שצריך...אני כבר מדמיינת אותך בשמלת כלה, אוי כמה שתהיי יפה ונרגשת... אני יודעת כמה האהבה שלכם יפה וחזקה
וזה מקסים..מאחלת לכם עוד שנים רבות של אושר גדול ואהבה ענקית ענקית
 

mondani5

New member
סיגל ורונן!

שניכם תהיו זוג יפיוף ותמשיכו להנות מהחיים ולגדל בנחת את ילדכם,
 
תודה בנות../images/Emo25.gif../images/Emo23.gif

מירבי , שמלה ??? לא בטוח.... נרגשת כן בטוח !!!! תודה על האיחולים והברכות
 

sigush1

New member
../images/Emo49.gifלסיגל ורונן

אומרים שפרק ב' הוא ירח דבש של א' כי יותר מנוסים מבינים ויודעים.מקווה שזה מאוד נכון(לא ניסיתי)אך בכל מקרה אני מאמינה שהפעם זה יצליח. מאחלת לכם הרבה אושר הצלחה ופיצוי על פרק א' שכשל ושכל חייכם המשותפים יהפכו לירח דבש ארוך עד 120 מזל טוב ובהצלחה
 
למעלה