בנות, כנסו!

Too Bad Baby

New member
בנות, כנסו!

אני הולכת היום למסיבת יומולדת של אחי אז אני אשים את העדשות ואצטלם אז עוד שבוע בערך יש לי תמונות להראות לכן
 

Bop Bop Baby 2

New member
חחחחחחחחח

המורה שלי לביולוגיה (דינה-זאור) כלללל הזמן נטפלת אליייי!!!!! היא כל הזמן שואלת דווקא אותי שאלות (כמו בוחן בעל-פה) היא כל הזמן מעירה לי אם אני מדברת כשכל השאר מדברים.... ונמאס לי ממנה!!!! אפ היה לי את האומץ בסוף היום היא הייתה ניראת ככה
 

Bop Bop Baby 2

New member
ויש לנו עוד חיה בביצפר...

לוויה-תן חחחחחחחחחחחחח וסופי-פיקאצופי חחחחחח (קטנה ולפעמים הצבע עור שלה צהוב.. פיקאצ´ו... לא אני המצאתי!!)
 
למעלה