LIRONSH100
New member
בנות... (ולירן..)
טוב אז סתם בדקתי לי את המייל אחרי שסיימתי לפרסם את הפינה.. (אהמ תגיבו אהמ) וקיבלתי מייל שאני בטוחה שיעניין אתכן- אז שלחתי אותו למייל של הפורום.. מי שלא יודע את הסיסמה- או את הכתובות- שיכתוב לי או לנוגה.. (נוגה תגיע רק מחר היום היא בת"א..) ותהנו...
טוב אז סתם בדקתי לי את המייל אחרי שסיימתי לפרסם את הפינה.. (אהמ תגיבו אהמ) וקיבלתי מייל שאני בטוחה שיעניין אתכן- אז שלחתי אותו למייל של הפורום.. מי שלא יודע את הסיסמה- או את הכתובות- שיכתוב לי או לנוגה.. (נוגה תגיע רק מחר היום היא בת"א..) ותהנו...