בנות... (ולירן..)

LIRONSH100

New member
בנות... (ולירן..)

טוב אז סתם בדקתי לי את המייל אחרי שסיימתי לפרסם את הפינה.. (אהמ תגיבו אהמ) וקיבלתי מייל שאני בטוחה שיעניין אתכן- אז שלחתי אותו למייל של הפורום.. מי שלא יודע את הסיסמה- או את הכתובות- שיכתוב לי או לנוגה.. (נוגה תגיע רק מחר היום היא בת"א..) ותהנו...
 

inbal287

New member
אולי אתן תשלחו לי מסר?../images/Emo3.gif

סתם כיף לי לראות שיש לי מסרים. גורם לי להרגיש מזה עסוקה.
.
 

inbal287

New member
ותגובתי לאחר שראיתי את המייל -

מה שנכון... חח... אני כ"כ אוהבת את הקליפ והשיר הזה
.
 

nogao10

New member
אני לא מסכימה....

אני חושבת באופן נורא רציונלי כשיהיה לי חבר, והוא ירצה להציע (לא לבקש, להציע זה עם פרחים והכל
) אנחנו על בטוח נהייה ממש מאוהבים כלומר, אני לא אוכל לדמיין את החיים שלי בלעדיו ולחשוב על הדקה הזאת, החצי דקה, אפילו ה-10 שניות שלרגע את בטוחה שהחבר שלך עומד להתרסק על הקרקע ולמות.... אחרי שהוא היה מגיע לקרקע הייתי מרביצה לו כל כך חזק!!!!........ אפילו בתור רעיון זה ממש מפחיד אותי. רומנטי היה אם הוא היה אומר לה לבוא בשעה זו וזו ומוסיף שהוא עומד לעשות צניחה, או הוא מסביר לה שלפחות תדע שהוא לא מתכוון לעשות משהו לעצמו, ובעיקר אם הם בדיוק חזרו מוויכוח.... אם זה היה אמיתי זה סוג של טראומה לכל החיים, לא? טוב, די לחפור, אני פשוט לא מסכימה איתכן, אני אודיע לחבר שלי מראש :-S
 

nogao10

New member
כך

מסתובב מייל שקוראים לו "ככה מציעים נישואים" וכשפותחים את המייל רואים את הקליפ של All about loving you וסתם אני נכנסת לוויכוח עם כותב המייל (באשר הוא יהיה) שככה אני מקווה שלא יציעו נישואין לאף אחת.... לעומת זאת, אם ריצ'י אולי יחשוב לקחת אותי לאותו בניין שהם עשו בו את הקליפ, לשיר לי את השיר, ואז להציע נישואים.... חחחחחחחח, ככה מציעים נישואים, אנשים!!!!!!
 

LIRONSH100

New member
תכנסו למייל של הפורום...

כן- עוד פעם- אבל לא רק אול אבוט- גם עוד כמה קליפים.. זוכרים את הסיסמא והכל?
 
למעלה