במשבר

shfiyut zmanit

New member
במשבר

נמאס לי כבר מהקהילה המטוטמת שלנו, מהמרדף אחרי סקס והמראה והחיצוני, מכל השיברון לב והחיפוש אחרי הדבר טוב הבא. למה אנחנו מתנהגים ככה? למישהו יש הסבר.
 

חמור007

New member
../images/Emo109.gif

הסבר? כי זה טבעי, וכנראה כי זה בדיוק מה שהקהילה המטומטמת שלנו רוצה באמת. אומנם אני עוד בשלב מוקדם ביותר של כל הנושא, אני דיי מבין אותך.
 

bios

New member
לא כדאי להכליל

יש לא מעט אנשים בקהילה שמחפשים זוגיות. עובדה שנתקלתי בהרבה הודעות כמו שלך - של אנשים שמרגישים שהם היחידים שמעוניינים בקשר. חיפוש זוגיות זה דבר לא קל גם לסטרייטים. אם לא נעים לך המרדף אחרי סקס, תתרחק מאנשים שמחפשים רק את זה, ותתמקד באנשים שמחפשים קשר. מאחל לך למצוא אהבה!
 

shfiyut zmanit

New member
תודה. יודע שלהאשים את הקהילה זה לא הדרך

סתם הייתי עצבני ועצוב וכבר כמה ימים שאני ככה. ואחרי כל דייט שמתחרבן לי אני נכנס לדיכאון של שבוע. האם הבעיה בי?
 

bios

New member
דייט גרוע זה תמיד מבאס

אני לא יודע כמה ניסיון יש לך, אבל בהתחלה גם אני הייתי לוקח את זה מאוד קשה. בהמשך למדתי להאמין בעצמי יותר, ואפילו אם היה לי קצת חרא לאיזה יום, למדתי להגיד לעצמי שההפסד כולו של הצד השני
דרך אגב, בן הזוג שלי ואני ביחד כמעט 4 שנים - אני לא אומר את זה כדי להשוויץ אלא כדי שתדע שיש דברים כאלה ושהקהילה זה לא רק מה שמצטייר מערב גרוע באטרף. בהצלחה!
 

shfiyut zmanit

New member
זה נכון ולא נכון

כי באמת שלהכליל אי אפשר אבל בכל זאת, יש במה שאמרתי גם אמת. לי היה בנזוג חצי שנה וזה נגמר. בגללי. אני יודע שלחזור אליו עכשיו כי אני בודד ומיואש ולא הלך לי בכמה דייטים זה הטעות הכי גדולה שאני יכול לעשות, אבל מצד שני אני כל הזמן חושב על זה. בלי קשר לבנזוג, יש לי איזה סתירה בעניין עם עצמי. להרגיש דחוי על ידי מישהו אחר ישר מוריד לי תביטחון עצמי וממלא אותי בטונות של ביקורת עצמית על איך שנראתי, התנהגתי, דיברתי בדייט. לעומת זאת יש פעמים אחרות שאני מרגיש כזה בטוח בעצמי ברמות של שחצנות לפעמים. לא מצליח להבין למה הדבר הזה שנקרא "ביטחון עצמי" נע בצורה כזאת קיצונית אצלי.
 

bios

New member
עם הזמן תלמד

לאהוב את עצמך באמת, מבפנים, בלי תנאים, ללמוד להזדקק פחות לאישור של אחרים. תלמד שהרבה פעמים דחיות הן לטובתך, כי מדובר באדם שבכל מקרה לא היה מתנהג אליך כמו שמגיע לך. אני לא אומר שדחיות אז יהיו נעימות, אבל הן לא יפריעו לך כמו היום. ככל שתלמד לאהוב את עצמך יותר, כך תוכל גם לאהוב יותר אחרים והם אותך. אם אתה שואל אותי, זו אחת המטרות העיקריות שלנו בחיים. בהצלחה!
 

רסקול

New member
אצל ההומואים - קוראים לזה

תסביך אדוניס. אני כל פעם בהלם כשאני בסאונה ורואה איך מגיע בחור צעיר [בן 19/20 +] מייד כל הגברים שם, גם אלה שבקושי זזים מדדים אחריו בהתלהבות שלא תאומן.
 

marik

New member
למה אתה הולך לסאונות?

אתה לא צעיר מידיי ואמור להתרכז בדברים אחרים ? סליחה על הבורות אבל מעולם לא הייתי בסאונה - ממה שאני יודע הסאונות זה למחפשי סקס מזדמן, לא? למה לך? כי אין לך מקום אחר לקיים בו יחסים? כי אין לך איך ואיפה למצוא? כי אתה לא אוהב בליינדייטס?
 

רסקול

New member
מצעד הדעות הקדומות

1. אתה לא צעיר מידיי 2. הסאונות זה למחפשי סקס מזדמן שאר השאלות שלך מצביעות על דעות קדומות, ואולי שווה לעשות לפעמים שיחעור בהיסטוריה ולגלות שסאונה - בית מרחץ - היתה חלק מהתרבות הימתיכונית שאנחנו חלק ממנה לטוב ולמוטב, והפלא ופלא המקווה היהודי אף הוא "סאונה". אבל יותר מהכל הדהימה אותי הערת הפתיחה שלך, שרק חצי ציטטתי ממנה - צעיר מדי? להתרכז בדברים אחרים? - יוצא ממנה שאני בעצם מבלה 24/7 בסאונה, לא?! אולי אני עובד בסאונה, חשבת על זה?
 

marik

New member
רסקול...

אל תזלזל באינטלגינציה שלי טוב? אני יודע מה זה סאונה ומה הגדרת אבן שושן שלה. אבל שאלתי אותך שאלה אישית, ובנימה אישית - וקיוויתי להתייחסות אחרת ממך... לא כל שאלה נגדך צריכה להפוך למלחמת התשה. לפעמים מותר גם לענות בפשטות... ברכות... בן כמה אתה? (אם אני זוכר נכון אתה בן 13) - איך אתה יכול לעבוד שם בגיל כזה? אני מצטער שאני ככה... אני פשוט ממש נגד הסאונות האלה... זה לא איזה חמם תורכי עם מסאג'ים ופינוקים... זה בית זונות רטוב. בתכלס. תהיה דוגרי וכנה ואמיתי - זה ככה.
 

רסקול

New member
בן 13? אני בן 7 בכלל

לא בא לי לענות בפשטות ובכנות כשנקודת המוצא היא: זה בית זונות רטוב. בתכלס כי הוצאת אותי או זונה או קשיש המחפש זונות רטובות. ומעולם לא נכנסת לאחת, אז באמת אתה לא יודע כלום.
 

marik

New member
תשלים עם העובדה ...

שלא כולם מכירים אותך או קוראים את הכרטיס האישי שלך. עכשיו בדקתי ואתה בן 27. אז סליחה שלא ידעתי את זה קודם... וחשבתי שאתה בן 13. לא יודע למה אבל הייתי בטוח שבאחת ההודעות הקודמות שלך זה מה שכתבת על עצמך. כנראה שטעיתי. לגבי הסאונות - הסטיגמות מזינות את האוכלוסיה. אתה בא להגן על הסאונות - תגן... ותפריך את הסטיגמות. אל תתקוף אותי... אני לא אמרתי שאתה זונה ואל תכניס לי מילים לפה. את הדברים האלה אתה אמרת... ואם אתה לא רוצה להגיב - זכותך. חבל שדיון רגוע וסבבה, ובאמת לא מתנצח - הופך לכזה בגללך.
 

רסקול

New member
אין לי שום ענין להתנצח אתך

אבל אתה פונה אליי באופן אישי לגמרי, מטיף לי מוסר על מה כדאי או לא כדאי לי לעשות, מסכם שסאונה זה בית זונות, ואז אתה טוען שאני מכניס לך מלים פה, ואני הופך דיון ב"סבבה" להתנצחות. זו או שאני לא יודע לקרוא או שאתה לא יודע לקרוא, ואני חושש מאוד שאתה מסרב לקבל אחריות על הדברים הלא נעימים שהשמעת באוזניי אודותיי. אין לי מה להוכיח בעניני סאונות, כי אתה ניזון משמועות ורכילויות, לא אני. אתה מסיק מסקנות בלי לבדוק את "הדבר עצמו" וזה מביך, כי הבסיס של כל מסקנה מהסוג הזה צריך להיות מבוסס על מחקר, אבל אתה לא מעוניין בזה. כמובן, אם אתה רוצה לא להגיב .. זכותך, וחבל שדיון רגוע וסבבי שכזה הופך למתנצח בגללך.
 

marik

New member
הבנתי אותך.

נסיים את זה כאן. ואם יש עוד מישהו בפורום שחושב שסאונות הם לא מקום לסקס - מוזמן להאיר את עיניי. בכל מקרה - לא אמרתי ולא רמזתי שאתה זונה. מתנצל אם נפגעת. ופה אני מסיים את תגובותיי בעניין.
 

רסקול

New member
או, זה כבר הרבה יותר טוב

סאונה היא גם מקום למצוא סקס בסביבה מוגנת יחסית, עבור אנשים שאינם מעונינים להסתובב בגנים ו/או להסתובב בבארים ו/או לבזבז שעות באטרף על שיחות חסרות ערך, או לא מעונינים ללכת לבית מלון או לא מעונינים לשכב בבית של ההורים שלו. בכלל ובעיקרון מה שאדם מעל גיל 18 עושה ללא כפייה ומרצונו החופשי אינו לשיפוט של הקהל הרחב, כל עוד אינו רוצח או פוגע באנשים אחרים. משהגענו למסקנה הזו, בהחלט אפשר עכשיו להמשיך בדיון הרגוע והסבבי. אני הולך לסאונה פעם בשבוע לשתי מטרות: הראשונה לצורך הזעה עמוקה הן בחדר האדים והן בחדר היבש השניה לפגוש את אחד המאהבים הכי גדולים שלי, זה שנים, ולקיים אתו סקס פרוע. זה חלק מהמשחק שלנו אנחנו לא זוג וגם לא נהיה זוג לעולם. אתה רואה, אני נותן תשובות כשהשאלות אינן מוטות או שיפוטיות שלא לצורך.
 

marik

New member
סבבה

עכשיו אני מבין. ודברים מתחברים לי טוב יותר במיוחד אחרי שהבנתי גם את עניין הגיל שבלבל אותי מלכתחילה. אבל אחרי שנרגעו הרוחות, תסתכל על ההודעה הראשונה שלי ותבין שאין בה שום רמיזה או פגיעה. באמת שאלתי שם שאלות ענייניות (בהתחשב בעובדה שהייתי בטוח שאני מדבר אל ילד בן 13). יכולת לענות לי כבר שם את אותה תשובה וזהו.. לחסוך מאיתנו את כל זה. אתה קבוע בפורום הזה ויודע ומכיר אותי שאני לא תוקף אנשים לעולם. אז אם קרה משהו כזה - כנראה שלא הבנת אותי נכון, או שאני לא הסברתי את עצמי נכון. אבל איך שלא נסתכל על זה - לא הייתה בכוונתי לפגוע או לזלזל במישהו - גם אם היית בן 13!
 

שועל הxש

New member
הוכחת עכשיו שאתה גרוע כמו החרדים!!!

אתה בכלל לא היית שם ואתה כבר אומר שהמקום הוא בית זונות? אתה לא יודע מה הולך שם. אם היית שואל, היו אומרים לך שזה מקום מסודר לגברים שמעוניינים בסקס מזדמן וגם לפעמים מתפתחים שם דברים מאוד יפים וגם זוגות שאין להם מקום לעשות את זה מעדיפים לפעמים במקום כזה מאשר בצורה מגעילה באוטו זרוקים ביער אבל אתה קורא לזה בית זונות כאילו יש שם אנשים שמשלמים להם כסף שכל העולם עובר עליהם תתבייש לך! אני בדרך כלל סמוי פה אבל מה שאמרת נורא עיצבן אותי אז הרגשתי חייב להגיב
 

marik

New member
ברוך הבא

קודם כל אני שמח שהגבת. אני באמת שמח לקרוא את התגובה שלך. אני מתנצל אם פגעתי שמי מכם שחושב שהגדרתי אותו כ"זונה". זאת לא היתה כוונתי. אין לי שום בעיה עם שום מקום בילוי שהוא. היתה לי כן בעיה, עם ילד בן 13 שהולך לשם. כיוון שחשבתי (בטעות) שרסקול בן 13 - נדהמתי שהוא הולך לשם. לאחר מכן, הבנתי שטעיתי ושהוא לא בן 13, ותיקנתי את טעותי. בכל מקרה, תסכים איתי שאם המצב היה כפי שחשבתי אותו מלכתחילה - נער בן 13 שהולך לשם - זה קצת מזעזע לא? נ.ב. ממה שאני כן יודע, ואני יודע הרבה - תתפלא לדעת, המצב לא כזה ורוד כפי שאתה מצייר אותו... אמנם לא הייתי אישית שם, אבל יש לי מספר בודד של חברים שכן הולך מידי פעם ואני ניזון ממידע אמין ביותר לגבי המצב שם.
 

רסקול

New member
מעניין מה החברים שלך מחפשים שם

אגב, בשום סאונה מהסוג ההומואי לא יתנו לילד בן 13 להיכנס בכלל, אבל ל-מקווה היהודי יתנו גם יתנו. אחי לא שולח את בנו למקווה לבד אף פעם מהפחד שיאנסו אותו שם. אז בוא נתחיל מהתחלה בדיון שלנו: מה עדיף? מקווה "כשר" בו ילדים צעירים נתונים למתקפות של גברים - כולם דתיים ומקסימים או סאונה שלא נותנים לילדים להיכנס והחברים שלך מספרים סיפורים מזעזעים עלהין? אגב אתה מדבר על סאונה או אתה למשל מדבר על הסאונה של "הולמס פלייס" בעזריאלי? אני חושב, שגברים בני 50-60 שאין ביכולתם להסתובב בגנים, באטרף ו/או מפחדים להזמין גברים אליהם הביתה מוצאים במקום הזה פינה שקטה עבורם. עוד לא ראיתי מישהו ש"נאנס" בסאונה שאני הולך אליה.
 
למעלה