במשבר

marik

New member
למה אונס?

אני אמרתי אונס מתישהו? אני מדבר על הסאונות בת"א. יש 2 כאלה ששנינו מדברים עליהן. למה חברים שלי הולכים לשם? מאותן הסיבות שאתה הולך לשם. מאותן הסיבות שכולם הולכים לשם. מה עדיף? לא יודע - מדבריך נשמע שזה עדיף, אבל מצד שני אני לא יודע ולא מכיר את סיפורי המקווה האלה. אז אני לא יכול להגיד ששם לא טוב וששם אכן אונסים ילדים. בהנחה שזה נכון - אתה צודק. מה חברים שלי מספרים על מקומות כאלה? שהרוב המוחלט שם באים לסטוצים מזדמנים. שההגיינה מינימלית ביותר. שהגילאים שם לעיתים חורגת את מכפלת הגיל שלהם. שההתנהגות של האנשים שם לעיתים גובלת בחוצפה שאין כמותה (החופש שהם מרגישים שם... מוגזם!). שבכל מקום, ובכל חור, מתנהל אקט מיני. אני לא אומר שלבוגרים זה לא טוב, אבל לילדים זה נראה לי מקום מפחיד. עכשיו, בוא נגדיר הגדרה חדשה בדיון. ההגדרה: שמוליק. הפירוש: זה הכינוי לאותו ילד דמיוני בן 13, עם אינטליגנציה שלך, רסקול. ויש כאלה... באמת. אני לא יודע שבכניסה לסאונות בודקים ת.ז. ואם שמוליק מגיע לשם, עם מראה בוגר, אינטליגנציה בוגרת כשלו, יכניסו אותו גם בלי ת.ז. - ככה נראה לי בכל אופן.
 

רסקול

New member
אני חולק עליך

בסאונה שאני בה, אין סיכוי שיתנו לילד בן 13 להיכנס, גם יעשה שמיניות באוויר. אני חושב שאם השוער יראה מישהו ויחשוד בו שהוא למטה מגיל 18 הוא יעשה בדיקה, כדאי לו כי להסתבך עם החוק יותר מסוכן. [ואל תשכח את היחס להומואים בחברה שלנו, כך, שסאונה שלא תעמוד בדרישות הגיל, תהיה בבעיה אמיתית]. עכשיו העתקתי חלק מההודעה הזו שלך: מה חברים שלי מספרים על מקומות כאלה? שהרוב המוחלט שם באים לסטוצים מזדמנים. שההגיינה מינימלית ביותר. שהגילאים שם לעיתים חורגת את מכפלת הגיל שלהם. שההתנהגות של האנשים שם לעיתים גובלת בחוצפה שאין כמותה (החופש שהם מרגישים שם... מוגזם!). שבכל מקום, ובכל חור, מתנהל אקט מיני. אני לא אומר שלבוגרים זה לא טוב. ובוא נחליף את המילה סאונה ב- גן העצמאות, הגן ליד תחנת הרכבת. היגיינה בגן ציבורי - ?? התנהגות מנומסת _ הפעם האחרונה שעברתי שם כמות הצעקות והיללות של ההומואים המאוחצנים או המכוניות שנוסעות במגרש החניה ומסכנות את שלום הציבור, והילדים [בוודאי ילדים] שמסתובבים שם. ואלה מקומות לא של זנות נערים. על ההגיינה אתה חייב לשמור בעצמך. תבוא עם כפכפים כמו בצבא למקלחת הציבורית, תשים קונדום בכל מצב, תגיב באסרטיביות כשמישהו נוגע בך בניגוד לרצונך. מאידך, אתה מקבל מגבת, יש מקלחת, שירותים נקיים, חדרי סקס - וכן יש כאלה שאוהבים לעשות את זה בפרהסיה, שיהיה להם לבריאות, ויש כאלה שאוהבים אורגיה מזדמנת, בגנים הציבוריים זה פחות נוח, בהחלט. חבריך שיפסיקו להגיע למקום שגיל השוהים שם כפול מגילם. תרשה לי לגלות לך סוד, הצעירים שמגיעים לסאונות מגיעים כדי לפגוש גברים מבוגרים, ואל תתן להם למכור לך לוקשען [אגדות]. אני יותר מדי זמן רואה אותם, את הצעירים מארגנים לעצמם וסביבם קבוצה של גברים מזדקנים שמטפלים בהם ומענגים אותם. חבריך לא רוצים - שלא ילכו, בחיאת. ולסיכום - נושא הסאונה מבחינתי היה חייב לצאת לאור, אפילו היית כותב לי לפי גילי [אל תאמין לדף שלי, הגיל שם לא נכון] הייתי מגיב לך באותה צורה. אני רגיל לשמוע את צקצוקי ההתחסדות כנגד הסאונה, בעיקר מאנשים צעירים שעוד לא הגיעו לגיל 35 ומרגישים עדיין שהכל פתוח לפניהם בעולם של ההומואים. לצערי, לכשתגיע לגילאים הגבוהים, בהם אתה הופך לנוכח-נעדר [גם אם יש לך בן זוג נצחי] מבחינה מינית, אתה תבחר את האופציה הכי שפויה מבחינתך. סאונה זו אופציה כזו, בהחלט.
 

marik

New member
אוקיי

קיבלתי. תודה
 

marik

New member
תפסיק להתייחס לאטרף כמו אל התנ"ך

ואז אולי לא תרגיש ככה. אתה בתחילת דרכך יקירי, ואני זוכר שגם אני הייתי בדיוק כמוך. הייתי נפגע, ומתעצבן מכל פיפס. עם הזמן למדתי להבין שאטרף כמנהגו נוהג, ואין מה לקחת ללב. אחד לא בא, יבואו 10 אחרים. ותמיד יבוא המישהו ההוא שאנחנו מחפשים. אז היו לי יםםםםםםם זיונים שם, ולבסוף אחרי 4 שנים, מצאתי גם את הבן זוג שלי שם. אבל חיפשתי לא רק שם, אלא גם במועדונים ובעוד הרבה מקומות. זה תמיד יתפוס אותך לא מוכן, ואתה חייב תמיד לזכור לשמור על ראש פתוח ולא להינעל על משהו. אם אתה נפגש עם מישהו למטרת סקס - קח בחשבון שזה יכול להמשיך לעוד מפגש ולעוד אחד ולבסוף לזוגיות מאושרת. מצד שני, אם אתה נפגש עם מישהו רק למטרת קשר, אתה פוסל לך המון הזדמנויות אחרות. יש הרבה שנרתעים מקשר, ומחפשים מלכתחילה רק סקס. אבל כמו שאמרתי - מהאהבה אי אפשר לברוח. ברגע שנפגשתם לסקס, ונדלקתם - וקבעתם לעוד מפגש... שאותו התחלתם בקפה תחילה - ועוד אחד עם סרט קודם - והופ! מצאתם את עצמכם בזוגיות. ועוד טיפ קטן - אני לא זוכר בן כמה אתה... אבל יש מצב שאתה מחפש בתוך אוכלוסייה שלא מתאימה לך מנטלית ונפשית. גם אם אתה בן 20, אבל אתה חושב ומתנהג כמו בן 28 - אז תחפש לך בני 28 לקשר. הם יתאימו לך יותר באופי, הם כבר עברו את כל השטויות של הסטוצים, והם כבר בשלים ורוצים ומחפשים בדיוק כמוך את הזוגיות המתוקה והמאושרת. הרבה פעמים אנחנו נעולים על גיל מסויים, כי פסיכולוגית קשה לנו עם גיל מבוגר יותר, אבל מה לעשות, שכל בני הגיל הזה לא יתאימו לנו (או לפחות רובם). ולסיום - הדרך בה אתה מציג את עצמך, ומתנהג ומדבר בשיחות שלך עם אחרים - ככה אתה קובע את המשך הקשר הזה. אם שמת תמונת עירום באטרף - אל תתפלא אם תקבל רק הצעות מגונות. ואם לא שמת תמונה - אל תתפלא אם לא תקבל פניות בכלל (או שתקבל רק פניות מוזרות) ואם אתה תדבר על טבעת חופה וקידושין אחרי 10 דקות, ואחרי 2 שיחות טלפון אתה משנה את הסטטוס שלך לתפוס - אל תתפלא שתישאר רווק פנוי ומחפש עוד הרבה זמן. אם בדייט הראשון למטרת קשר, רק תדבר, ולא תרגש ולא תעניין - אל תתפלא אם לא יהיה דייט נוסף. והכי חשוב יקירי שלי - קח את הכל באיזי... קח את זה בקלות... תקדיש את זמנך בהרחבת מעגל החברים שלך. תקרא ספרים. תקדם את עצמך בחיים. תבסס את עצמך כלכלית. תבנה את עצמך ואת החיים שלך. הזוגיות זה הנדבח האחרון בפאזל המורכב הזה. הרבה יותר קל לסגור מעגל כשאנחנו שלמים, מאשר מפוררים. שולח לך חיבוק ענקי!!! ובהצלחה מותק.... אגב, אולי תשים תמונה שלך פה, ובעוד פורומים? יש מצב שתקבל כמה מסרים אישיים....
 

shfiyut zmanit

New member
תודה מותק

וקלעת בדיוק לזה שאמרת "הזוגיות זה הנדבח האחרון בפאזל המורכב הזה". אני מרגיש בדיוק הפוך, אני מרגיש שבלי הזוגיות כל ההתקדמות שלי בחיים לא תצליח. כשאני בזוגיות (מניסיון העבר) אני פורח הרבה יותר, מצליח בכל מסגרת שאני נכנס אליה- אני יותר מאושר. אני מרגיש עכשיו שאני לבד ולהתקדם לבד בחיים אני לא בנוי לזה. אני בן 19 ואני מרגיש את זה, וזה קצת מטופש כי הרי יהיו עוד כל כך הרבה שנים להיות לבד. לא תמיד תהיה זוגיות. ואני נהיה בנאדם דכאוני שאני לא בזוגיות והכל לא הולך לי. ולמה אני בעצם כזה? זה בדיוק מה שניסיתי לשאול. הרי אם הזוגיות לא הייתה כזאת בוערת לא הייתי ממש מתבאס מהדייט המעצבן הזה והביטחון העצמי לא היה יורד בשניות. אני מאשים בעצמי את הכל ומלא בביקורות עצמיות על איזה דייט שלא הצליח. בגלל שלא התחלתי קשר עם הדייט הזה. והוא אפילו לא מצא חן בעיניי כל כך, הוא היה חמוד. אבל כל פעם שמישהו לא מתלהב ממני זה ממש פוגע בי. אולי אגואיזם, אולי אני ילד, לא יודע, לא מצליח להבין מה לא בסדר. ואיך לא להפוך את זוגיות ודייטים למרכז החיים. ואתה יכול לתת לי את המסנג'ר שלך להמשך החפירות הארכיאולוגיות :)
 

marik

New member
אז מפה מתחילות הבעיות

אתה מבסס את החיים שלך על אחרים. ההצלחה שלך תלויה באחרים. אתה תלוי באחרים. וכשאין לך אחרים - אז אין לך את עצמך. אתה נופל. ומפה מתחילה הבעיה שלך. תצליח להתמודד עם המצב לבד - תהיה בוגר ועצמאי - ותראה איך הכל הרבה יותר קל. איך אומרת חברתנו ומלכתנו משכבר הימים: "הכל זה לטובה"
נ.ב. לצערי כמנהל בתפוז - אני לא מחלק פרטים אישיים עליי כמו מייל פרטי או מסנג'ר או טלפון. אתה כמובן יכול לפנות אלי באופן פרטי במסרים. אבל מסנג'ר אני לא ממש מוסר - מנסיון העבר, זה פשוט פתח לצרות. עברתי את זה.. קצת קשה לי לחזור לזה שוב. אל תכעס... אבל תזכור שאני פה תמיד... ובמסרים הפרטיים
 
למעלה