אממ לטס סי
אני זוכרת שממש תפסתי מסאישה אחרי האודישן שהיא היתה צרודה בו, גם בגלל שהיא היתה צרודה והפציצה וגם בגלל שהיא ממש הפציצה
והיא אף פעם לא התקרבה להרשים אותי ברמה כזאת יותר. יסטרדיי היה הכי קרוב וגם הוא ממש לא. מארצ'י ממש התלהבתי בגלל האודישן הראשון. גם בגלל הבחירה של השיר [כי הנחתי שהוא יהיה מקורי ויקלע גם בהתאמה של השירים לקול שלו מכל הבחינות] וגם בגלל הביצוע. אהבתי נורא את אימג'ן ואת אנאדר דיי אין פראדייס ומשם לאט לאט זה התדרדר והיתה לו אולי עוד הופעה או שתיים שאהבתי. אז'יה נראתה לי לא רעה באודישן, אבל ידעתי שבאיזשהו שלב הקול החצי צרוד-עומד לגרום לה להיחנק הזה יתחיל לגרום לי לרצות שהיא תיחנק ובהמשך אהבתי רק את אנאדר פיס אוף מיי הארט והניסיון לבצע שיר של סלין מ-מ-ש עצבן אותי. ידעתי שהיו המון טובים מהאודישנים, אבל לא התלהבתי מכולם באותה מידה, פשוט שמחתי שכל כך הרבה מתמודדים שנראו לי טובים מהאודישנים נכנסו לנבחרת. היה גם את קוק שלא התלהבתי מהבחירות שלו באודישנים אבל ידעתי שיש לו קול, קריסטי נראתה לי נחמדה כשהנחתי שהיא תהיה קאנטרי אבל כמו ליאן ריימס- עם קול שלא נשמע כאילו הוא יכול לבצע רק קאנטרי וזה לא קרה, ואני בטוחה שהיו עוד הרבה מהנבחרת כי ממש התלהבתי שיש כל כך הרבה מתמודדים שרציתי שייכנסו לנבחרת בסופו של דבר. כולם היו טובים במידות שונות. בקשר לקרלי ומייקל קרה דבר די דומה. תפסתי מקרלי מהאודישן הראשון ואלואון הקפיץ אותה קרוב מאוד לסלין דיון מבחינתי ובאמת שהיא קיבלה כמעט את כל הרושם הטוב שאני יכולה להעניק למישהו
, אבל אני זוכרת שהתאכזבתי נורא משבוע לשבוע כשהיא עשתה בחירות די רעות וציפיתי שהיא תיקח שירים שבאמת יאתגרו אותה. עד איזשהו שלב הסכמתי עם סיימון בעניין האכזבה שלו, אבל זה לא נמשך הרבה זמן כשהבנתי שמבחינתי היא מבצעת יותר טוב מרוב הנבחרת לפחות כל שיר שהיא לוקחת, גם אם זה לא השיר שרציתי שהיא תיקח ושבאמת היה מעלה אותה למעמד שהיה לה באודישן שוב ושזה שהיא לא ענתה על הציפיות שלי בבחירת שירים לא אומר שהיא לא מוכשרת באותה רמה שבה היא היתה באודישן ושהיא לא מפגינה את זה. זה רק השאיר פתח לחכות לו לראות מתי היא גם תיקח כאלה שיגרמו לה לעשות מאמץ מסויים
וזה קרה דווקא לא מעט פעמים. לדעתי היא היתה אנדרייטד ברמה מסויימת גם בגלל בחירת השירים שלה בין השאר [למרות שגם את רוב השירים האלה היא ביצעה מעולה]. עם מייקל קרה אותו סיפור. אכזב אותי נורא שהוא לא ביצע רפסודה אחר כך ובאופן כללי שהוא לא בחר שירים שידהימו את כולם ביכולות שלו וסוג של התפשר, אבל בסופו של דבר [חוץ מהעובדה שבסופו של דבר הוא חזר לרמה שלו עם דרים און, ווי וויל רוק יו ואיטס אול וורונג] גם הביצועים שלו היו לא פחות טובים ואם אני סופרת את הביצועים שאני עדיין חורשת עליהם מהראשונים של ההתחלה ועד ההדחה, יש אולי אחד שלא נכנס. ככה שלא הייתי אומרת שזו באמת היתה אכזבה לגבי שניהם. מה שכן, הרבה לא הבינו עדיין מה קצה היכולות שלהם בגלל בחירות השירים שלהם בתוכנית, אבל נראה לי שגם בטור וגם בביצועים מבחוץ הם הצליחו להרשים אם לא מחשיבים את הביצועים הטובים מהתוכנית למרות הבחירות.