בי"ס דתיים וRPG?
תהיתי אם בבי"ס דתיים-ממלכתיים גם ישנם מפגשים של משחקי תפקידים, ואם הורים דתיים-מסורתיים שולחים/מאפשרים לילדיהם להצטרף לחוגים אלו.... הכוונה היא עם כל הכישופים, קסמים וכוחות מופלאים שמקורם אינו באלוהים. אנא אל תתנפלו עלי, אני לא חושבת שיש איזו בעיה או התנגשות דתית במשחקי תפקידים. לפחות לא יותר ממה שיש בכדורגל (מצד שני, הוא משוחק בשבת, אז אולי הוא מתנגש יותר
) רק תהיתי אם אתם יודעים/מכירים, שה"מים בבי"ס או באזורים מסורתיים...
תהיתי אם בבי"ס דתיים-ממלכתיים גם ישנם מפגשים של משחקי תפקידים, ואם הורים דתיים-מסורתיים שולחים/מאפשרים לילדיהם להצטרף לחוגים אלו.... הכוונה היא עם כל הכישופים, קסמים וכוחות מופלאים שמקורם אינו באלוהים. אנא אל תתנפלו עלי, אני לא חושבת שיש איזו בעיה או התנגשות דתית במשחקי תפקידים. לפחות לא יותר ממה שיש בכדורגל (מצד שני, הוא משוחק בשבת, אז אולי הוא מתנגש יותר