שלא תבינו אותי לא נכון ,
אני בעצמי דתיה ומשחקת משחקי תפקידים אולם בכלזאת רציתי להראות לכם מה עמדתה של ההלכה לגבי משחקי תפקידים (על אף שהיא כאמור לא חד משמעית ואמרתי שראיתי איסור על משחקים חיים אולם איני מוצאת אותו ) . ולדעתי בציבור הדתי , יותר מבציבור הכללי ישנה יותר סטיגמה לגבי משחקי תפקידים כי יש תחושב שמקורות הדמויות , מעשיהם ועולם מושגיהם שאובים מן הפגאניזם או הנצרות או מדברים שאסורים ע"פ היהדות המסורתית . זה לא אומר שאין שחקנים דתיים , כאמור אני בעצמי דתיה ואני מכירה עוד שחקנים כמוני . אם עד עכשיו לא הכנתם מלשון הכתוב , אני בחורה ולא בחור ואשמח אם תתיחסו אלי כך בתשובותיכם .
אני בעצמי דתיה ומשחקת משחקי תפקידים אולם בכלזאת רציתי להראות לכם מה עמדתה של ההלכה לגבי משחקי תפקידים (על אף שהיא כאמור לא חד משמעית ואמרתי שראיתי איסור על משחקים חיים אולם איני מוצאת אותו ) . ולדעתי בציבור הדתי , יותר מבציבור הכללי ישנה יותר סטיגמה לגבי משחקי תפקידים כי יש תחושב שמקורות הדמויות , מעשיהם ועולם מושגיהם שאובים מן הפגאניזם או הנצרות או מדברים שאסורים ע"פ היהדות המסורתית . זה לא אומר שאין שחקנים דתיים , כאמור אני בעצמי דתיה ואני מכירה עוד שחקנים כמוני . אם עד עכשיו לא הכנתם מלשון הכתוב , אני בחורה ולא בחור ואשמח אם תתיחסו אלי כך בתשובותיכם .