בית המשפט...

אורן...

New member
בית המשפט... ../images/Emo88.gif ../images/Emo88.gif ../images/Emo88.gif

איך הכותרת, יפה? ראשית, כשכתבתי שישנם אנשים נפלאים בפורום זה התכוונתי לכך ושכחתי להוסיף תומכים. אתם כול-כל מגוננים על מה שהוא שלכם וכנראה יודעים להעריך את זה טוב מאוד ועל זה כול הכבוד לכם. לא סתם אתם חברים בפורום תמיכה אתם אנשים תומכים ואוהבים, ואני אותכם א י י א ו ו, בסך הכול הבעתי תחושות אשיות שלי והפכו אותי לאדם חלש אופי שאינו מסוגל להמודד עם בעיות. גם לי יש חבילה לא קטנה שאני מתמודד איתה. אני יודע אם היתי נחשף יותר כאן זה היה שופך אור אחר עלי. את הסיפור האישי שלי לא העלתי כאן מכוון שאני לא מרגיש נוח לעשות זאת כאן (וכן, אני מעלה אותו במסגרות אחרות בחיי). בחייכם! מבחינתי עברתי לפורום תחת הכותרת "תמיכה" כי אני עדיין צריך אותה! זה לגיטימי לשנות סגנון ומקום שיעזור. הרי לא פעם עלה הדיון בפרורום זה על סוג הטיפול המבוקש ע"י אחד מהחברים והאסכמה הכללית היתה שזה אנדיבדואלי. וניתן להשליך את זה על תמיכה שאדם מבקש ואני מבקש לשנותה. התחושה האישית שלי היא שנשפטתי כאן ולא נתמכתי וזה מטעות בראיה שלכם אותי. אם תשימו לב תראו שרק גפרור קטן עומד בנינו ולא פיל. שלכם ואוהב, אורן
 
אורן!! בשום אופן לא נשפטת.

מה שנעשה כאן, זו דרך להבהיר לך שפגעת באנשים שלא היו ראויים לכך. הבהרנו לך. לא שפטנו אותך. שקודם כל, יש לך את הזכות המלאה לכתוב בכל פורום. ודבר שני, שהוא החשוב, שכל אחד ראוי לכבוד. ואנחנו כיבדנו אותך כשקיבלנו אותך לכאן מבלי לשאול שאלות. ואנחנו כיבדנו אותך כשלא ביקשנו תנאים חוץ מהבסיסיים. אבל פגעת , בי לפחות, מבחינת הכבוד הזה. זה לא בית משפט. אין פה קטגוריה וסנגוריה. ומושבעים. ושופט. יש פה בני אדם. יש שם בני אדם. ויש ידידות, לא מעצם הקירבה, אלא מעצם העובדה שזה עולם קטן מאוד. אתה יכול לבחור בכל דרך של תמיכה. רק אל תיקח את האנשים שכאן ותחליט עליהם החלטות. זה לא עובד ככה. אני לא שופטת אותך, ומכבדת כל החלטה שלך. ובעצם מכבדת אותך. אבל תכבד אותי, תכבד את נטע, ותכבד כל אחד ואחת כאן בחזרה. זה הדדי, זה תמיד הדדי. שני.
 

אורן...

New member
סליחה טעיתי...

אני באמת צריך לבקש סליחה על ההגדרה "יאוש" שיחסתי לפורום זה. זה אכן מוגזם ועל זה אני מבקש סליחה. סליחה!
 
אורן

לא היתה לי כוונה להביא אותך לבית משפט (מספיק שאני נמצאת בו 5 ימים בשבוע) אבל ללכת ולרכל עלינו בפורום אחר (ככה אני ראיתי את זה) זה פשוט פגע בי אישית, כמי שרואה את עצמה כחלק בלתי נפרד ממה שקרוי "משפחת סהר" ובצורה לגיטימית ביותר הבעתי באופן ספונטני את הכעס שהיה לי עליך. לעניות דעתי האופטימיות שאתה מדבר עליה היא פשוט מסיכה. וחבל, כי המסיכה הזאת מפריעה לך, לא רק בלהיות מי שאתה, אלא גם בלראות אחרים. אמפתיה קוראים לזה. אולי כדאי שכצעד ראשון תוריד את המסיכה? ואת זה אני לא אומרת לך כביקורת או כשפיטה, אלא סתם, עצה ידידותית.
 
למעלה