ביצי חופש
שלום לכולם,
אני במגמת צמצום צריכה של מוצרים מן החי ובאותה נשימה מתכוון לעבור לביצי חופש. הבעיה היא שקראתי קצת על הנושא וראיתי שכמו הרבה דברים במדינה שלנו אין ממש תקנים ופיקוח והרבה משווקים מצהירים על ביצי סוללה שהן ביצי חופש, וגוזרים קופון על התרנגולות והצרכנים. יש למישהו/י אינפורמציה על משווקים שבאמת עומדים בהצהרות שלהם (או על כאלה שכנראה שלא?).
תודה מראש.
נ"ב: בפורום "צמחונות וטבעונות" כמעט כל התגובות קראו לי להפסיק לאכול ביצים לגמרי ולא ענו על השאלה שלי. אני יודע שגם בביצי חופש "אמיתיות" יש מידה של אכזריות, שיעבוד, הרג אפרוחים זכרים וכו'. יכול להיות שיגיע יום שבו אפסיק לגמרי לאכול ביצים אבל היום הזה עוד לא הגיע אז אני מבקש שרק מי שיש לו/לה תשובה עניינית לשאלה יכתוב תגובה. תודה רבה!
שלום לכולם,
אני במגמת צמצום צריכה של מוצרים מן החי ובאותה נשימה מתכוון לעבור לביצי חופש. הבעיה היא שקראתי קצת על הנושא וראיתי שכמו הרבה דברים במדינה שלנו אין ממש תקנים ופיקוח והרבה משווקים מצהירים על ביצי סוללה שהן ביצי חופש, וגוזרים קופון על התרנגולות והצרכנים. יש למישהו/י אינפורמציה על משווקים שבאמת עומדים בהצהרות שלהם (או על כאלה שכנראה שלא?).
תודה מראש.
נ"ב: בפורום "צמחונות וטבעונות" כמעט כל התגובות קראו לי להפסיק לאכול ביצים לגמרי ולא ענו על השאלה שלי. אני יודע שגם בביצי חופש "אמיתיות" יש מידה של אכזריות, שיעבוד, הרג אפרוחים זכרים וכו'. יכול להיות שיגיע יום שבו אפסיק לגמרי לאכול ביצים אבל היום הזה עוד לא הגיע אז אני מבקש שרק מי שיש לו/לה תשובה עניינית לשאלה יכתוב תגובה. תודה רבה!