ביטחון ואוכל ב-
אנשים

Xx Pinki xX

New member
><"

איך אפשר להבליג שכול ההודעות שם קשורות לגלגלצ-המושי-הצבעתי היום-1231452415345-פעמים-אני אוהבת את מכר באמת ומי שלא הצביע 4154684874 פעמים הוא בכלל מעריץ חרא@#$!11 הפורום היה איכות ועכשיו הוא לא.זאת עובדה. והכול בגלל הגלגלצ החרא הזה שאת הבאת.מי רוצה שהם יבואו בכלל לארץ סעמו.אמן לא יבואו. ומזה לא מבינה בהם.אני מבינה מאוד שכול אחד שחיי במדינת ישראל צריך לשרת בצבא ולא להיות זבל אוכל חינם ולהשתמט. אם כבר,זה פאתטי ותינוקי פי אלף.
 

lestatgirl

New member
../images/Emo5.gif

כן כי המדינה הזו לא מלאה במושחתים וצבא בלי מוסר, אבל אני לא אדבר על זה עכשיו ובטח ובטח שלא עם מישהי כמוך. עכשיו רק שאני אבין מה הבעיה בדיוק לעזוב את הדיון הזה בשקט? ונורא שיעשעת אותי עם העובדשה שלא להתגייס לצבא יותר תינוקי ופאתטי (אם את בכלל מודעת למשמעות האמיתית של המילה) מההודעה שלך, מאוד.
 

CitizenErased

New member
על פורום MCR אני סיימתי לדבר איתך

יש לך בעיות עם פורום אחר, את תכתבי את זה שם, לא כאן. אבל ברור שאין לך אומץ כי מה לעשות שהרוב שם ממש לא חושבים כמוך ואני באמת מצטערת שבאתי לשם ונתתי להם קצת תקווה וניסיתי לעזור, איזה בן אדם רע אני שיואו. וגם על הצבא אני לא אדבר איתך כי ההערה שלך היא פשוט מוגחחת. את לא יכולה להכליל פה, את לא מכירה כל אדם ויש כאלה שזה לא מתאים להם. אם היו מכריחים פה אנשיםשלא מתאימים לצבא, לשרת בצבא, אז המקום הזה היה במצב עוד יותר רע ממה שהוא היום. ושוב ההערה שלך הייתה תינוקית ופאתטית, להכליל בכללי זה תינוקי ופאתטי. שיהיה לך יום טוב, מעכשיו אני לא אגיב לך יותר כי באמת שאני מרגישה שאני יורדת ברמה שלי כשאני מגיבה לך, לדעתי ההודעות שלך מעליבות את האינטילגנציה שלך, אני באמת מאמינה שאת קצת יותר חכמה מזה. כשתתבגרי, אם זה יקרה, וכשתפסיקי להיות כזאת עקשנית ושתביני שכמה הודעות על גלגלצ בפורום אחד לא אמורות להרוס לבן אדם את החיים ולגרום לא לשנוא אנשים אחרים בלי אף סיבה - את תהיי מוזמנת לבוא לכאן שוב ולקרוא את זה. אם תקללי פה שוב ההודעה שלך תמחק ותחסמי.
 

Xx Pinki xX

New member
'אומץ'

על מה את מדברת,כולם יודעים בדיוק מה אני חושבת בפורום מכר ודעתם,על דעתי,מענינת לי את התחת ><",אני לא מחפשת תומכים. חוץ מזה,דיי צפוי שביקורת שלילית תמחק שם. ומה זה יש כאלה שזה לא מתאים להם ><"? גאד איזה שטויות איך את חייה עם עצמך שכול יום נהרגים חיילים כדי לשמור לך על התחת ולך,זה פשוט לא מתאים. יודעת מה.עזבי._."
 

lestatgirl

New member
את ממש חצופה את יודעת את זה?

אולי יש ה בעיה בריאותית שבגללה היא לא משרתת? מה את נדחפת לאנשים לחיים? את יודעת למה היא לא התגייסה ומה היה שם? ומה אכפת לך בכלל? ותסלחי לי אבל על אנשים כמוך אין בכלל חשק לשמור או להגן.
 

lestatgirl

New member
זה לא ללקק, תתפלאי אבל יש אנשים

בעולם שחושבים בישביל עצמם, וכמישהי שבעצמה לא עושה צבא, אנשים כמוך גורמים לי לחיות במצפון מאוד מאוד נקי על זה.
 

GoldenBabe

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo109.gif

קראתי בבוקר ולא היה לי זמן להגיב. אבל כ"כ נכון.
 

SainTonix

New member
../images/Emo31.gif../images/Emo31.gif את כנראה ממש סתומה הא?

קודם כל, מה הקשר לפורום MCR?.. לפורום הזה יש מטרה עכשיו, במיוחד אחרי שהסיכוים שהלהקה תבוא לארץ עלו ברמות מטורפות, עכשיו המטרה של הפורום היא בעיקר קידום הפרוייקט שלו- להביא את הלהקה. אז נכון שזה נושא עיקרי עכשיו בפורום הזה, אבל אפחד לא חייב להשתתף בזה! אתם לא מבינים!? זה לא פורום של מישהו אחד, כל אחד יכול להחליט מתי להגיב, מה להגיב ואיזה שרשורים לפתוח. תעשו מה שאתם רוצים ודיי כבר להאשים את כל העולם. באמת חבל שכדי לקדם להקה בארץ היפה שלנו אנחנו צריכים להכניס אותה לתת מודע של האנשים בכך שישדרו אותה ברדיו (ועקב הפרסום הזה ברדיו הכניסו קצת להקות רוק כמו AFI , Fall out boy וthe killers - שאני לא רואה שום בעיה בזה שהם יהיו יותר מפורסמים כאן). אז מה לעשות שבשביל מטרה טובה צריך "להקריב" קצת - ולתת גם לערסים והפרחות לשמוע את המוזיקה הזאת.. הם אוהבים את זה כי זה מה שמגניב עכשיו, ויש את אלה שבאמת אוהבים את הסגנון.. מה לעזאזל זה אמור להיות אכפת לך?!?!.. אז הלהקה הזאת קדושה רק לך? רק לך מותר לשמוע אותם!? לא !!! ומה הקטע הזה להחליט על מישהו ולעשות עליו אמבוש כזה... לא טוב לכם?.. באסה!
 

yaelrs

New member
../images/Emo31.gif../images/Emo192.gif

דבר ראשון, זה בכלל לא רלוונטי לפה, אם יש לך בעיות עם פורום MCR לכי תוציאי את זה שם. מה זה קשור לפה בכלל? דבר שני, טוב שלא, עוד שנייה גם תאשימי אותה על ההתחממות הגלובלית ומלחמת לבנון. מה היא כבר עשתה שהוא כזה נורא ואיום, עזרה לנו לחשוף את MCR בארץ? עזרה לנו להגיע למצב שבו 90% שהם באים להופיע פה? אגב, אלה שאת מכנה "ילדים עילגים בני 11 ששמעו את WTTBP והחליטו שמכר זה נורא מגניב עכשיו" הם אנשים בדיוק כמוך, וממש חבל שאת לא שמה עליהם זין חוץ ממה השיר הראשון שלהם שהם שמעו, כי בתכלס, רובנו היינו ככה בהתחלה. ואם את כל כך מודאגת שהם אוהבים אותם רק בגלל שהם "מאאגניבים" עכשיו, תאמיני לי שזה לא בעיה, אלה עוד כמה זמן יעלמו, וישארו רק מי שבאמת אוהב אותם. ואני באמת לא יודעת מאיפה הקרצת את השטות שלא מדברים שם על המוזיקה, אז מה קרה, אז פעם בשבוע פותחים שרשור גלגל"צ, כל כך מפריע? ואיך את אומרת את זה כאילו מישהו הכריח אותך להצביע.
 

CitizenErased

New member
נו מה לא ידעת?

פתחתי תנור בחדר ובגלל זה התחממות כדור הארץ והכל... אל גור עושה הופעה שלמה כדי לבקש ממני לסגור את התנור אבל אני אנוכית מדי.
 

CitizenErased

New member
למה אין לך אומץ לכתוב את זה...

בפורום MCR? חוץ מזה מה קשור פורום MCR לכאן? מי שלא רוצה להצביע, יכול להתעלם מההצבעות. אם את כזאת אנטי, כשהם יבואו לארץ את אפילו לא חייבת ללכת לראות אותם. הפורום הזה אשכרה הביא שינוי לא רק שקשור לMCR אלא בארץ בכללי. ובכל מקרה אני לא מתכוונת להרחיב כאן בנוגע לפורום MCR, את מאשימה אותי כאילו זאת רק אני... אבל אל תשכחי שלא אני המנהלת שם ולא אני מחליטה בסופו של דבר. אני סך הכל הבאתי רעיון והוא הלך עם רוב הפורום. ואני רואה שאת סובלת, אז גם תחסמי כדי שלא תצטרכי לסבול יותר. אני רואה פשוט שבלי שאני אחסום זה כבר לא ילך. אני מסבירה את המצב בפורום ואנשים פשוט מתעלמים מההודעות שלי ופותחים הודעות חדשות כמו שלך.. אז לא רוצה, לא צריך. אתם גם כאילו ממש לא בעניינים, נועה עדיין הולכת לנהל איתי. והיא לא צריכה לחכות לגיל 16, בדיוק זאת הסיבה שפתחתי עכשיו, היא תנהל איתי כבר עוד חודש. או לפחות זה היה התכנון עד שהתחילו כאן הבעיות ועכשיו זה סתם יגרום עיקובים. טוב, כל מי שרוצה לאחסם פשוט מוזמן להתחיל לקלל אותי עכשיו שוב ואני אחסום אותו, אין לי בעיה. אתם ביקשתם את זה כל כך יפה.
 
למעלה