ביטול קו 9 ברעננה

מצב
הנושא נעול.
לכן תחנת קרית אריה היא תחנת הרכבת הראשית בפ"ת

כמה אנשים כבר יעשו את המסלול הארוך הזה כדי להגיע לרכבת?
הרוב המוחלט (כמובן לא כולם) של העולים לרכבת בפ"ת צריך להגיע לת"א. עם כזה מסלול ארוך כבר לא שווה לנסוע ברכבת לת"א.
וכמה כבר נוסעים צריכים להגיע ליעדים אחרים דווקא ברכבת?
לכן תחנת קרית אריה היא תחנת הרכבת הראשית בפ"ת
כבר כיום יש אליה קישור מאיזור בית רבקה באמצעות 266 של דן.
ולאחר יישום המכרז יהיה קישור גם ובעיקר באמצעות קו 25.

תחנת סגולה רלוונטית רק למזרח פתח תקוה ולכן יהיה את קו 63.

וקו חדש נוסף שישנה את דפוסי הנסיעה מאזור צומת סירקין, מזרח פתח תקוה ודרום פתח תקוה לתל אביב זה קו 64 מצומת סירקין לתמח"ת דרך אלוף שדה.
כך שגם בקרב הנוסעים לתל אביב ממזרח פתח תקוה רק מיעוט ישתמש בתחנת סגולה.
 

orenhz

Member
אכן, תחנת סגולה מיועדת בעיקר למי שגר איזור צומת סגולה

לכן תחנת קרית אריה היא תחנת הרכבת הראשית בפ"ת
כבר כיום יש אליה קישור מאיזור בית רבקה באמצעות 266 של דן.
ולאחר יישום המכרז יהיה קישור גם ובעיקר באמצעות קו 25.

תחנת סגולה רלוונטית רק למזרח פתח תקוה ולכן יהיה את קו 63.

וקו חדש נוסף שישנה את דפוסי הנסיעה מאזור צומת סירקין, מזרח פתח תקוה ודרום פתח תקוה לתל אביב זה קו 64 מצומת סירקין לתמח"ת דרך אלוף שדה.
כך שגם בקרב הנוסעים לתל אביב ממזרח פתח תקוה רק מיעוט ישתמש בתחנת סגולה.
אכן, תחנת סגולה מיועדת בעיקר למי שגר איזור צומת סגולה
ואולי גם למי שבא מכיוון דרום הוד השרון.
&nbsp
לכל מי שגר רחוק יותר בפ"ת, עדיף להשתמש בתחנת קרית אריה, אם בכלל.
קו 64 הוא דוגמא למה יש אזורים שכלל אין להם צורך בחיבור לרכבת.
 

S a m B o o k i

New member
רק חבל שב64 יסעו בו מכונות בינעירוניות לפי המכרז.

לכן תחנת קרית אריה היא תחנת הרכבת הראשית בפ"ת
כבר כיום יש אליה קישור מאיזור בית רבקה באמצעות 266 של דן.
ולאחר יישום המכרז יהיה קישור גם ובעיקר באמצעות קו 25.

תחנת סגולה רלוונטית רק למזרח פתח תקוה ולכן יהיה את קו 63.

וקו חדש נוסף שישנה את דפוסי הנסיעה מאזור צומת סירקין, מזרח פתח תקוה ודרום פתח תקוה לתל אביב זה קו 64 מצומת סירקין לתמח"ת דרך אלוף שדה.
כך שגם בקרב הנוסעים לתל אביב ממזרח פתח תקוה רק מיעוט ישתמש בתחנת סגולה.
רק חבל שב64 יסעו בו מכונות בינעירוניות לפי המכרז.
 

orenhz

Member
לא בטוח שזה רע כל כך

רק חבל שב64 יסעו בו מכונות בינעירוניות לפי המכרז.
לא בטוח שזה רע כל כך
אם עיקר הנוסעים שלו עולים בפ"ת ונוסעים עד ת"א, אז הנסיעה שלהם די ארוכה ומגיע להם "להתפנק" במרכב נוח. אם גם האוטובוס יבצע איסוף בלבד בפ"ת והורדה בלבד בשאר המסלול אז בכלל זה מצדיק אוטובוס בינעירוני.
 
זה לא נוח בנסיעות במרחק קצר שמשרתות בעיקר יוממים

לא בטוח שזה רע כל כך
אם עיקר הנוסעים שלו עולים בפ"ת ונוסעים עד ת"א, אז הנסיעה שלהם די ארוכה ומגיע להם "להתפנק" במרכב נוח. אם גם האוטובוס יבצע איסוף בלבד בפ"ת והורדה בלבד בשאר המסלול אז בכלל זה מצדיק אוטובוס בינעירוני.
זה לא נוח בנסיעות במרחק קצר שמשרתות בעיקר יוממים
עם כמות גדולה של עולים בשעות השיא ועם תחלופת נוסעים גדולה.
זה גם פספוס שקו 64 מוגדר בינעירוני ולא יבצע שירות עירוני בתוך דרום פתח תקוה שלא קיים באמצעות קו אחר.
בציר ז'בוטינסקי יש הרבה קווים בין פתח תקוה לתל אביב - כולם עירוניים עם תחנות איסוף והורדה.
קו 64 שיהיה לו מסלול ייחודי גם בתוך פתח תקוה, דווקא הוא מוגדר קו בינעירוני.
זו טעות וראייה צרה של משרד התחבורה
קו 64 היה יכול להיות קו מקשר בין כל דרום פתח תקוה לבין צומת סירקין שהוא צומת תחבורתי חשוב.
גם ההגדרות של התחנות שלו באזור בר אילן מוזרות.
 

S a m B o o k i

New member
תתוסף תחנה בבר אילן לכיון תל אביב

זה לא נוח בנסיעות במרחק קצר שמשרתות בעיקר יוממים
עם כמות גדולה של עולים בשעות השיא ועם תחלופת נוסעים גדולה.
זה גם פספוס שקו 64 מוגדר בינעירוני ולא יבצע שירות עירוני בתוך דרום פתח תקוה שלא קיים באמצעות קו אחר.
בציר ז'בוטינסקי יש הרבה קווים בין פתח תקוה לתל אביב - כולם עירוניים עם תחנות איסוף והורדה.
קו 64 שיהיה לו מסלול ייחודי גם בתוך פתח תקוה, דווקא הוא מוגדר קו בינעירוני.
זו טעות וראייה צרה של משרד התחבורה
קו 64 היה יכול להיות קו מקשר בין כל דרום פתח תקוה לבין צומת סירקין שהוא צומת תחבורתי חשוב.
גם ההגדרות של התחנות שלו באזור בר אילן מוזרות.
תתוסף תחנה בבר אילן לכיון תל אביב
מי שמגיע מפ"ת וירצה לרדת בבר אילן - יוכל.
 

benshap2

New member
אל תצפה מאפיקים לשילוב טוב עם הרכבת

בתחנת רכבת סגולה המצב לא יותר טוב

קו 67 של קווים לא ממש מספק מענה ראוי לקישור לרכבת. לדוג', רכבת שמגיע מת"א לסגולה ב-16:02, קו 67 יוצא מהרכבת רק ב-16:15 (דקה לפני שכבר מגיעה הרכבת הבאה ב-16:17).
כולי תקווה שכאשר אפיקים ייכנסו לאיזור, הקישור לרכבת סגולה ישתפר, ועוד יותר כאשר ירחיבו את הגשר של כביש 40 ויוסיפו עליו תחנות, ממש תחנת סגולה (השמועה אומרת שזה יקרה עוד השנה. אשרי המאמין)
אל תצפה מאפיקים לשילוב טוב עם הרכבת
המצב שאתה מתאר נשמע מאוד דומה למה שקורה ביבנה, ועוד אחרי המכרז החדש.
&nbsp
קווים יוצאים 15 דקות אחרי שמגיעה רכבת א' ודקה לפני שמגיעה רכבת ב'...
 

Bus Nerd

Active member
אפיקים הם לא אלו שקובעים את לוח הזמנים

אל תצפה מאפיקים לשילוב טוב עם הרכבת
המצב שאתה מתאר נשמע מאוד דומה למה שקורה ביבנה, ועוד אחרי המכרז החדש.
&nbsp
קווים יוצאים 15 דקות אחרי שמגיעה רכבת א' ודקה לפני שמגיעה רכבת ב'...
אפיקים הם לא אלו שקובעים את לוח הזמנים
אלא משרד התחבורה. אם משרד התחבורה ידרוש מאפיקים לסנכרן את לוח הזמנים עם הרכבת, כך יהיה.
 

benshap2

New member
אני אוהב את הנאיביות הזו

אפיקים הם לא אלו שקובעים את לוח הזמנים
אלא משרד התחבורה. אם משרד התחבורה ידרוש מאפיקים לסנכרן את לוח הזמנים עם הרכבת, כך יהיה.
אני אוהב את הנאיביות הזו
חברות האוטובוסים עושות מה שב*** שלהן.
&nbsp
אפיקים היא דוגמא אחת, דן שמוציאה דה פקטו קו 21 בכל חצי שעה כבר חודש, במקום כל 10 דקות, זו דוגמא נוספת.
וזה רק מהכמה קווים הבודדים שאני נוסע בהם, רק אלוהים יודע מה קורה ביתר המערכת...
 

Bus Nerd

Active member
יש לדן אילוצים של מחסור בנהגים ובאוטובוסים

אני אוהב את הנאיביות הזו
חברות האוטובוסים עושות מה שב*** שלהן.
&nbsp
אפיקים היא דוגמא אחת, דן שמוציאה דה פקטו קו 21 בכל חצי שעה כבר חודש, במקום כל 10 דקות, זו דוגמא נוספת.
וזה רק מהכמה קווים הבודדים שאני נוסע בהם, רק אלוהים יודע מה קורה ביתר המערכת...
יש לדן אילוצים של מחסור בנהגים ובאוטובוסים
בשביל להפעיל את קו 21 העלו באוב אוטובוסים שיועדו לגריטה. ואל תשכח שגם הייתה להם שריפה גדולה בחניון האוטובוסים שלהם לפני כמה חודשים.
&nbsp
אפיקים בפ"ת זה מכרז חדש, עם אוטובוסים חדשים וחובה של המפעילה להחזיק אוטובוסים לגיבוי בצי, אז אין סיבה שמשרד התחבורה לא יכול לחייב את חברת אפיקים להתאים את התדירות אם יתחשק למשרד התחבורה לעשות את זה. אם אפיקים תתעלם מהוראת משרד התחבורה ולא תוציא אוטובוסים, היא תיקנס, ואם זה יימשך ליותר מדי זמן אז זה יוגדר כהפרת תנאי מכרז, ואז יחליפו אותם בחברה אחרת.
 

בישגד

New member
לא הבנתי למה לדן צריך להתייחס ביתר סלחנות לעומת חברות אחרות

יש לדן אילוצים של מחסור בנהגים ובאוטובוסים
בשביל להפעיל את קו 21 העלו באוב אוטובוסים שיועדו לגריטה. ואל תשכח שגם הייתה להם שריפה גדולה בחניון האוטובוסים שלהם לפני כמה חודשים.
&nbsp
אפיקים בפ"ת זה מכרז חדש, עם אוטובוסים חדשים וחובה של המפעילה להחזיק אוטובוסים לגיבוי בצי, אז אין סיבה שמשרד התחבורה לא יכול לחייב את חברת אפיקים להתאים את התדירות אם יתחשק למשרד התחבורה לעשות את זה. אם אפיקים תתעלם מהוראת משרד התחבורה ולא תוציא אוטובוסים, היא תיקנס, ואם זה יימשך ליותר מדי זמן אז זה יוגדר כהפרת תנאי מכרז, ואז יחליפו אותם בחברה אחרת.
לא הבנתי למה לדן צריך להתייחס ביתר סלחנות לעומת חברות אחרות
 
קו 63 יהיה מסונכרן עם הרכבת ולא יהיה קשה לעשות זאת בשעות

אפיקים הם לא אלו שקובעים את לוח הזמנים
אלא משרד התחבורה. אם משרד התחבורה ידרוש מאפיקים לסנכרן את לוח הזמנים עם הרכבת, כך יהיה.
קו 63 יהיה מסונכרן עם הרכבת ולא יהיה קשה לעשות זאת בשעות
בהן יפעל.
גם את קו 67, אם יפעל בתוואי הישן שלו, יהיה אפשר לסנכרן בשעות השיא עם הרכבת, אבל הבעיה בקו הזה היא תדירותו והבעיה הזו כנראה לא תיפתר.

לגבי תחנת קרית אריה הגישה במכרז שונה - לא קווים שיעודם המרכזי קישור לרכבת, אלא הארכת חלק מהקווים התדירים ביותר בפתח תקוה (ובפתח תקוה יש קווים עירוניים תדירים שלא ניתנים בכלל להשוואה עם מה שיש ביבנה) לתחנת קרית אריה. קווים 25 ו 62 הם שניים מהקווים העירוניים החזקים ביותר לא רק בפתח תקוה, אלא בקנה מידה ארצי, והקווים הללו מתעתדים עם יישום המכרז לשרת במהלך כל היום (מהשעות המוקדמות בבוקר ועד סביבות חצות) את תחנת קרית אריה. בנוסף לשני הקווים הללו ימשיכו לשרת את תחנת קרית אריה גם קווים 46 שיתוגבר במסגרת המכרז, 266 של דן שיש לו תדירות לא רעה בכלל ו 145 של אגד. ואולי גם קו 44 לא יבוטל בסופו של דבר.
עם רמת שירות כזו הצורך בסינכרון די מתייתר.
 
איך 25 ייסע? בשני הכיוונים מהשוק? ולא יתקרב לתחנה

קו 63 יהיה מסונכרן עם הרכבת ולא יהיה קשה לעשות זאת בשעות
בהן יפעל.
גם את קו 67, אם יפעל בתוואי הישן שלו, יהיה אפשר לסנכרן בשעות השיא עם הרכבת, אבל הבעיה בקו הזה היא תדירותו והבעיה הזו כנראה לא תיפתר.

לגבי תחנת קרית אריה הגישה במכרז שונה - לא קווים שיעודם המרכזי קישור לרכבת, אלא הארכת חלק מהקווים התדירים ביותר בפתח תקוה (ובפתח תקוה יש קווים עירוניים תדירים שלא ניתנים בכלל להשוואה עם מה שיש ביבנה) לתחנת קרית אריה. קווים 25 ו 62 הם שניים מהקווים העירוניים החזקים ביותר לא רק בפתח תקוה, אלא בקנה מידה ארצי, והקווים הללו מתעתדים עם יישום המכרז לשרת במהלך כל היום (מהשעות המוקדמות בבוקר ועד סביבות חצות) את תחנת קרית אריה. בנוסף לשני הקווים הללו ימשיכו לשרת את תחנת קרית אריה גם קווים 46 שיתוגבר במסגרת המכרז, 266 של דן שיש לו תדירות לא רעה בכלל ו 145 של אגד. ואולי גם קו 44 לא יבוטל בסופו של דבר.
עם רמת שירות כזו הצורך בסינכרון די מתייתר.
איך 25 ייסע? בשני הכיוונים מהשוק? ולא יתקרב לתחנה
המרכזית?
ואיך 62 ייסע? ימשיך בקפלן לדרך מלכה ומשם לרכבת או ייכנס לשכונת אם המושבות?
ואם כך יהיה מקום פנוי במסוף שניידר!
 
25 לא יסע דרך השוק אלא דרך התחנה המרכזית והדר המושבות

איך 25 ייסע? בשני הכיוונים מהשוק? ולא יתקרב לתחנה
המרכזית?
ואיך 62 ייסע? ימשיך בקפלן לדרך מלכה ומשם לרכבת או ייכנס לשכונת אם המושבות?
ואם כך יהיה מקום פנוי במסוף שניידר!
25 לא יסע דרך השוק אלא דרך התחנה המרכזית והדר המושבות
בשני הכיוונים. הוא למעשה אמור להחליף את המסלול הישן של 44 בין התחנה המרכזית לתחנת קרית אריה.
62 ימשיך משניידר דרך מלכה והמר ישר לתחנת קרית אריה ולא ייכנס להדר המושבות.
53 יתחיל ויסיים בהדר המושבות ולא יסע לתחנת קרית אריה.
46 יסע בין כפר גנים ג', רמת סיב, קרית אריה ותחנת קרית אריה ולא יגיע לאזור של בילינסון.
23 יוארך לאזור התעשיה סגולה דרך המכבים ורבניצקי.
16 היחיד שיתחיל ויסיים בשניידר.
 
אז אם גם 25 אפיקים וגם 50 דן לא עוברים בשוק מי ייקח

25 לא יסע דרך השוק אלא דרך התחנה המרכזית והדר המושבות
בשני הכיוונים. הוא למעשה אמור להחליף את המסלול הישן של 44 בין התחנה המרכזית לתחנת קרית אריה.
62 ימשיך משניידר דרך מלכה והמר ישר לתחנת קרית אריה ולא ייכנס להדר המושבות.
53 יתחיל ויסיים בהדר המושבות ולא יסע לתחנת קרית אריה.
46 יסע בין כפר גנים ג', רמת סיב, קרית אריה ותחנת קרית אריה ולא יגיע לאזור של בילינסון.
23 יוארך לאזור התעשיה סגולה דרך המכבים ורבניצקי.
16 היחיד שיתחיל ויסיים בשניידר.
אז אם גם 25 אפיקים וגם 50 דן לא עוברים בשוק מי ייקח
את המוני הממתינים בתחנת המציבה ונוסעים במצב הנוכחי ב25?
 
סליחה, אתה צודק. תיקון: בכיוון לבית רבקה המסלול של 25 לא

אז אם גם 25 אפיקים וגם 50 דן לא עוברים בשוק מי ייקח
את המוני הממתינים בתחנת המציבה ונוסעים במצב הנוכחי ב25?
סליחה, אתה צודק. תיקון: בכיוון לבית רבקה המסלול של 25 לא
משתנה בין התחנה המרכזית לבית רבקה. הקו ימשיך לעבור בשוק.
השינוי הוא בהוספת הקטע בין התחנה המרכזית לתחנת הרכבת קרית אריה.

הנה המסלול בכיוון לבית רבקה:
תחנת רכבת קרית אריה
תחנת רכבת קרית אריה
דרך אם המושבות/דרך זבולון המר
אבשלום גיסין/דרך הרב משה מלכה
קניון אם מושבות
בית ספר נעמי שמר/זכרון יעקב
ראשון לציון/רחובות
אלוף רחבעם זאבי/אליהו בן חור
אליהו בן חור/משה סנה
משה סנה/גלעד
משה סנה/אבשלום גיסין
גיסין/המכבים
המכבים/השופט ברנדייס
תחנה מרכזית/אורלוב
תחנה מרכזית
זאב אורלוב/יעקב קרול
ברון הירש / מונטיפיורי
חיים עוזר/נורדאו
חיים עוזר / וולפסון
שמואל סלנט / אחד העם
שמואל סלנט/ביאליק
יחיאל מיכל פינס/שמואל סלנט
בנימין מינץ/יחיאל מיכל פינס
בנימין מינץ / הירדן
קאנטרי קלאב/מינץ
בית חולים בית רבקה
בריגדיר קיש/דוד רזיאל
בריגדיר קיש/משה דובדבני
הנביאים/משה דובדבני
הנביאים/קהילת פינסק
הנביאים//הושע
החמישה/משעול ראובן
מסוף החמישה
 

maorOnBike

New member
יש פרטים בנושא הרחבת הגשר?

בתחנת רכבת סגולה המצב לא יותר טוב

קו 67 של קווים לא ממש מספק מענה ראוי לקישור לרכבת. לדוג', רכבת שמגיע מת"א לסגולה ב-16:02, קו 67 יוצא מהרכבת רק ב-16:15 (דקה לפני שכבר מגיעה הרכבת הבאה ב-16:17).
כולי תקווה שכאשר אפיקים ייכנסו לאיזור, הקישור לרכבת סגולה ישתפר, ועוד יותר כאשר ירחיבו את הגשר של כביש 40 ויוסיפו עליו תחנות, ממש תחנת סגולה (השמועה אומרת שזה יקרה עוד השנה. אשרי המאמין)
יש פרטים בנושא הרחבת הגשר?
הודעה מסודרת, מסמך? משהו?
&nbsp
תודה!
 

alantan

New member
אני לא בטוח שהדבר ישפיע על אורך הנסיעה של קו 39

אני מניח שהתפוסה בקו 9 שאפה לאפס
אין למטרופולין ולמשרד התחבורה אינטרס לבטל קו "סתם כך".
רק חבל שהנסיעה בקו 39 תהיה עכשיו יותר ארוכה (במעט)
אני לא בטוח שהדבר ישפיע על אורך הנסיעה של קו 39
מדובר אומנם בכניסה למרכז הבינתחומי אבל הדבר אינו גורם למסלול ארוך יותר וגם עם רכב פרטי המסלול שקול פלוס/מינוס. לכל היותר הדבר יוסיף דקה-שתיים בגלל תוספת נוסעים עולים/יורדים, אבל גם יחזק את הדרישה לקו 39 ואולי יוכל להביא לתגבור בתדירות שלו.
 

אורי404

New member


אני לא בטוח שהדבר ישפיע על אורך הנסיעה של קו 39
מדובר אומנם בכניסה למרכז הבינתחומי אבל הדבר אינו גורם למסלול ארוך יותר וגם עם רכב פרטי המסלול שקול פלוס/מינוס. לכל היותר הדבר יוסיף דקה-שתיים בגלל תוספת נוסעים עולים/יורדים, אבל גם יחזק את הדרישה לקו 39 ואולי יוכל להביא לתגבור בתדירות שלו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה