ביטול קו 9 ברעננה

מצב
הנושא נעול.

טנק2

New member
ביטול קו 9 ברעננה


ביטול קו 9 ברעננה

עד שנזכרו לעשות שני קווים טובים לרכבת, 9, 39, שילוב מצוין של תחבורה ציבורית צפונה ודרומה, ולעשות רפורמת תעריפים שתעזור, מבטלים את אחד הקווים לרכבת.
נהדר.
משרד התחבורה סותר את עצמו בכל הזדמנות.
 

orenhz

Member
אני מניח שהתפוסה בקו 9 שאפה לאפס

ביטול קו 9 ברעננה

עד שנזכרו לעשות שני קווים טובים לרכבת, 9, 39, שילוב מצוין של תחבורה ציבורית צפונה ודרומה, ולעשות רפורמת תעריפים שתעזור, מבטלים את אחד הקווים לרכבת.
נהדר.
משרד התחבורה סותר את עצמו בכל הזדמנות.
אני מניח שהתפוסה בקו 9 שאפה לאפס
אין למטרופולין ולמשרד התחבורה אינטרס לבטל קו "סתם כך".
רק חבל שהנסיעה בקו 39 תהיה עכשיו יותר ארוכה (במעט)
 

טנק2

New member
זה כי הינדסו את הלוז שלו כך שהנוסעים יצטרכו לעשות ספרינט

אני מניח שהתפוסה בקו 9 שאפה לאפס
אין למטרופולין ולמשרד התחבורה אינטרס לבטל קו "סתם כך".
רק חבל שהנסיעה בקו 39 תהיה עכשיו יותר ארוכה (במעט)
זה כי הינדסו את הלוז שלו כך שהנוסעים יצטרכו לעשות ספרינט
נחמד שמשרד התחבורה דואג לנו לכושר בדרך לרכבת
 

orenhz

Member
בתחנת רכבת סגולה המצב לא יותר טוב


זה כי הינדסו את הלוז שלו כך שהנוסעים יצטרכו לעשות ספרינט
נחמד שמשרד התחבורה דואג לנו לכושר בדרך לרכבת
בתחנת רכבת סגולה המצב לא יותר טוב

קו 67 של קווים לא ממש מספק מענה ראוי לקישור לרכבת. לדוג', רכבת שמגיע מת"א לסגולה ב-16:02, קו 67 יוצא מהרכבת רק ב-16:15 (דקה לפני שכבר מגיעה הרכבת הבאה ב-16:17).
כולי תקווה שכאשר אפיקים ייכנסו לאיזור, הקישור לרכבת סגולה ישתפר, ועוד יותר כאשר ירחיבו את הגשר של כביש 40 ויוסיפו עליו תחנות, ממש תחנת סגולה (השמועה אומרת שזה יקרה עוד השנה. אשרי המאמין)
 
במכרז החדש של בקעת אונו יש קו חדש 77 בין אור יהודה לתחנת

בתחנת רכבת סגולה המצב לא יותר טוב

קו 67 של קווים לא ממש מספק מענה ראוי לקישור לרכבת. לדוג', רכבת שמגיע מת"א לסגולה ב-16:02, קו 67 יוצא מהרכבת רק ב-16:15 (דקה לפני שכבר מגיעה הרכבת הבאה ב-16:17).
כולי תקווה שכאשר אפיקים ייכנסו לאיזור, הקישור לרכבת סגולה ישתפר, ועוד יותר כאשר ירחיבו את הגשר של כביש 40 ויוסיפו עליו תחנות, ממש תחנת סגולה (השמועה אומרת שזה יקרה עוד השנה. אשרי המאמין)
במכרז החדש של בקעת אונו יש קו חדש 77 בין אור יהודה לתחנת
סגולה שיופעל על ידי קווים ולא אפיקים.
הקו החדש יסע בין התחנה המרכזית בפ"ת לתחנת הרכבת במסלול הישן של קו 67, במהלך כל היום ובתדירות של בין 20-30 דקות.

כמו כן במכרז פ"ת - ראש העין החדש יש קו חדש 63 (שיופעל על ידי אפיקים) שיקשר בין צומת סירקין ועין גנים לתחנת סגולה אבל זה יהיה קו יוממים בלבד.

וקישור הגשר של כביש 40 לתחנת סגולה אכן אמור להתבצע בחודשים הקרובים.

נכון להיום, הקישור מפ"ת לתחנת סגולה הרבה יותר גרוע מהקישור של ערי השרון לתחנת הרצליה.
תחנת קרית אריה זו תחנת הרכבת העיקרית של פתח תקוה והקישור התח"צי אליה השתפר משמעותית בשנתיים האחרונות וישתפר עוד יותר במכרז החדש.
 
זה לא יקרה

במכרז החדש של בקעת אונו יש קו חדש 77 בין אור יהודה לתחנת
סגולה שיופעל על ידי קווים ולא אפיקים.
הקו החדש יסע בין התחנה המרכזית בפ"ת לתחנת הרכבת במסלול הישן של קו 67, במהלך כל היום ובתדירות של בין 20-30 דקות.

כמו כן במכרז פ"ת - ראש העין החדש יש קו חדש 63 (שיופעל על ידי אפיקים) שיקשר בין צומת סירקין ועין גנים לתחנת סגולה אבל זה יהיה קו יוממים בלבד.

וקישור הגשר של כביש 40 לתחנת סגולה אכן אמור להתבצע בחודשים הקרובים.

נכון להיום, הקישור מפ"ת לתחנת סגולה הרבה יותר גרוע מהקישור של ערי השרון לתחנת הרצליה.
תחנת קרית אריה זו תחנת הרכבת העיקרית של פתח תקוה והקישור התח"צי אליה השתפר משמעותית בשנתיים האחרונות וישתפר עוד יותר במכרז החדש.
זה לא יקרה
במסגרת היישום ראו שאי אפשר להכניס אוטובוסים גדולים לתחנת סגולה בגלל בעיית מכוניות פרטיות שחוסמות את המקום שבו אוטובוס יכול להסתובב, וכנראה שאין עם מי לדבר שיאכוף את זה.
לכן 77, שלא יכול לפעול במיניבוס עקב מספר הנוסעים החזוי בו יסתיים במקום אחר (כנראה במרכזית פ"ת) ו-67 יוחזר במלוא הדרו, אבל אני מקווה שעם התאמה טובה יותר ללוז הרכבות.
63 יופעל באמצעות מיניבוסים, במסלול שבמכרז.
 
כל כך אופייני...

זה לא יקרה
במסגרת היישום ראו שאי אפשר להכניס אוטובוסים גדולים לתחנת סגולה בגלל בעיית מכוניות פרטיות שחוסמות את המקום שבו אוטובוס יכול להסתובב, וכנראה שאין עם מי לדבר שיאכוף את זה.
לכן 77, שלא יכול לפעול במיניבוס עקב מספר הנוסעים החזוי בו יסתיים במקום אחר (כנראה במרכזית פ"ת) ו-67 יוחזר במלוא הדרו, אבל אני מקווה שעם התאמה טובה יותר ללוז הרכבות.
63 יופעל באמצעות מיניבוסים, במסלול שבמכרז.
כל כך אופייני...
אבל בעיית "המכוניות הפרטיות" אמורה להיפתר, כי לפי החלטת בית המשפט, למכוניות לא יהיה מה לחפש שם, מלבד תחנת הרכבת עצמה.
 

orenhz

Member
קו 11 של מטרופולין מופעל באוטובוסים, ומצליח להגיע לרכבת

כל כך אופייני...
אבל בעיית "המכוניות הפרטיות" אמורה להיפתר, כי לפי החלטת בית המשפט, למכוניות לא יהיה מה לחפש שם, מלבד תחנת הרכבת עצמה.
קו 11 של מטרופולין מופעל באוטובוסים, ומצליח להגיע לרכבת
אמנם לא ממש כמו קווים 66 ו-67, אבל במרחק של 10 מ' מהם (נו, מי סופר).
אבל אין ספק שבעיית החניה הצפופה שם לא מאפשרת לאוטובוסים רגילים להיכנס בבטחה למתחם התחנה.
&nbsp
ואגב, כבר אמרו לא פעם שהמרכז הזה עומד להיסגר, ובינתתים הוא עדיין חי ונושם, אז אין מה למהר להספיד אותו.
&nbsp
ולגבי בעיית המכוניות הפרטיות: דווקא המכוניות שחונות צמוד למרכז לא מפריעות לתנועת האוטובוסים, אלא המכוניות שחונות ליד התחנה.
 
המכוניות שחונות בכביש הצפוני של המרכז ובשטח העפר שמצפון

קו 11 של מטרופולין מופעל באוטובוסים, ומצליח להגיע לרכבת
אמנם לא ממש כמו קווים 66 ו-67, אבל במרחק של 10 מ' מהם (נו, מי סופר).
אבל אין ספק שבעיית החניה הצפופה שם לא מאפשרת לאוטובוסים רגילים להיכנס בבטחה למתחם התחנה.
&nbsp
ואגב, כבר אמרו לא פעם שהמרכז הזה עומד להיסגר, ובינתתים הוא עדיין חי ונושם, אז אין מה למהר להספיד אותו.
&nbsp
ולגבי בעיית המכוניות הפרטיות: דווקא המכוניות שחונות צמוד למרכז לא מפריעות לתנועת האוטובוסים, אלא המכוניות שחונות ליד התחנה.
המכוניות שחונות בכביש הצפוני של המרכז ובשטח העפר שמצפון
לכביש מפריעות לאוטובוסים.
קו 11 של מטרופולין פועל בבוקר בשעות שרוב החנויות עדיין סגורות.
אחרי הצהריים באמת יש בעיה.
 

orenhz

Member
על איזה מגרש וחניות אתה מדבר??

המכוניות שחונות בכביש הצפוני של המרכז ובשטח העפר שמצפון
לכביש מפריעות לאוטובוסים.
קו 11 של מטרופולין פועל בבוקר בשעות שרוב החנויות עדיין סגורות.
אחרי הצהריים באמת יש בעיה.
על איזה מגרש וחניות אתה מדבר??
מצ"ב תצ"א של האיזור.
כל החלק שתחום בתכלת - אלו מכוניות שבאו לרכבת. לא למרכז המסחרי.
אדום - איפה שהמיניבוסים של קווים 66 ו-67 עוצרים
צהוב - איפה שקו 11 עוצר (ויש לו "קצת" יותר מנסיעה אחת בבוקר לרכבת. ואפילו יותר אחה"צ). זה שהנבגים בקו 11 יודעים לתמרן ולהגיע לשם זה אחלה, אבל זו באמת לא תחנה מוסדרת ולא בטיחותית כלל.
המלבנים ירוק/כחול בצד ימין למטה - מיקום התחנות העתידיות כאשר יורחב הגשר.

 
אני מתכוון לכביש שתוחם את המרכז מצפון (לא מופיע בתצ"א)

על איזה מגרש וחניות אתה מדבר??
מצ"ב תצ"א של האיזור.
כל החלק שתחום בתכלת - אלו מכוניות שבאו לרכבת. לא למרכז המסחרי.
אדום - איפה שהמיניבוסים של קווים 66 ו-67 עוצרים
צהוב - איפה שקו 11 עוצר (ויש לו "קצת" יותר מנסיעה אחת בבוקר לרכבת. ואפילו יותר אחה"צ). זה שהנבגים בקו 11 יודעים לתמרן ולהגיע לשם זה אחלה, אבל זו באמת לא תחנה מוסדרת ולא בטיחותית כלל.
המלבנים ירוק/כחול בצד ימין למטה - מיקום התחנות העתידיות כאשר יורחב הגשר.
אני מתכוון לכביש שתוחם את המרכז מצפון (לא מופיע בתצ"א)
כדי להגיע לאזור שמופיע בתצ"א צריך לצלוח את הכביש ההוא.
 

orenhz

Member
דווקא שם לא ידוע לי על בעיית מעבר כלשהי לאוטובוסים

אני מתכוון לכביש שתוחם את המרכז מצפון (לא מופיע בתצ"א)
כדי להגיע לאזור שמופיע בתצ"א צריך לצלוח את הכביש ההוא.
דווקא שם לא ידוע לי על בעיית מעבר כלשהי לאוטובוסים
חוץ מהבורות הרבים בכביש, בעיקר בתקופה זו
 
לעיתים יש שם בעיית מעבר לא רק לאוטובוסים אלא גם

דווקא שם לא ידוע לי על בעיית מעבר כלשהי לאוטובוסים
חוץ מהבורות הרבים בכביש, בעיקר בתקופה זו
לעיתים יש שם בעיית מעבר לא רק לאוטובוסים אלא גם
לכלי רכב פרטיים.
עם הבעייה של כלי הרכב שחונים מול תחנת הרכבת אפשר להתמודד בקלות על ידי קביעת תחנת אוטובוסים בצמוד לכביש הגישה (בצד הדרום-מזרחי של המתחם) או במקביל למסילות הרכבת בין התחנה לכביש 40.
עם זה, אם רוצים, אפשר להתמודד בקלות.
אבל הבעיה הגדולה זו הגישה לאזור של התחנה שמבוססת על דרך שלא מותאמת לאוטובוסים.
 

Bus Nerd

Active member
יש צו הריסה לאפריל 2016

קו 11 של מטרופולין מופעל באוטובוסים, ומצליח להגיע לרכבת
אמנם לא ממש כמו קווים 66 ו-67, אבל במרחק של 10 מ' מהם (נו, מי סופר).
אבל אין ספק שבעיית החניה הצפופה שם לא מאפשרת לאוטובוסים רגילים להיכנס בבטחה למתחם התחנה.
&nbsp
ואגב, כבר אמרו לא פעם שהמרכז הזה עומד להיסגר, ובינתתים הוא עדיין חי ונושם, אז אין מה למהר להספיד אותו.
&nbsp
ולגבי בעיית המכוניות הפרטיות: דווקא המכוניות שחונות צמוד למרכז לא מפריעות לתנועת האוטובוסים, אלא המכוניות שחונות ליד התחנה.
יש צו הריסה לאפריל 2016
הפעם זה דווקא נראה סופי.
 
אגב, אין צורך אמיתי ב-67 לצורך קישור לרכבת

זה לא יקרה
במסגרת היישום ראו שאי אפשר להכניס אוטובוסים גדולים לתחנת סגולה בגלל בעיית מכוניות פרטיות שחוסמות את המקום שבו אוטובוס יכול להסתובב, וכנראה שאין עם מי לדבר שיאכוף את זה.
לכן 77, שלא יכול לפעול במיניבוס עקב מספר הנוסעים החזוי בו יסתיים במקום אחר (כנראה במרכזית פ"ת) ו-67 יוחזר במלוא הדרו, אבל אני מקווה שעם התאמה טובה יותר ללוז הרכבות.
63 יופעל באמצעות מיניבוסים, במסלול שבמכרז.
אגב, אין צורך אמיתי ב-67 לצורך קישור לרכבת
עם כבר החלפה בתחנה המרכזית של פתח תקוה, יהיה הרבה יותר יעיל לנסוע עם 25, התדיר ביותר, לתחנת קרית אריה.
ומי שנוסע מהתחנה המרכזית לראש העין, הוד השרון או כפר סבא, ממילא לא יסע לרכבת סגולה אלא באוטובוס מהתחנה המרכזית ליעדו.
 

orenhz

Member
ומה לגבי מי שגר בכפר אברהם/חן הצפון/ שיכון הפועל המזרחי?

אגב, אין צורך אמיתי ב-67 לצורך קישור לרכבת
עם כבר החלפה בתחנה המרכזית של פתח תקוה, יהיה הרבה יותר יעיל לנסוע עם 25, התדיר ביותר, לתחנת קרית אריה.
ומי שנוסע מהתחנה המרכזית לראש העין, הוד השרון או כפר סבא, ממילא לא יסע לרכבת סגולה אלא באוטובוס מהתחנה המרכזית ליעדו.
ומה לגבי מי שגר בכפר אברהם/חן הצפון/ שיכון הפועל המזרחי?
להם לא מגיע שירות?
ברגע שיוקמו תחנות על הגשר אפשר יהיה באמת להמשיך עם כל קו שנוסע על הציר הזה (5/86/486/551/561/641). אבל עד אז ראוי לתת פיתרון בצורה של קו 67 במסלולו הישן, בתדירות שתתאים לזמני הרכבת.
 
קו 63 יתן שירות טוב יותר מ-67 בשעות השיא לאזורים הללו

ומה לגבי מי שגר בכפר אברהם/חן הצפון/ שיכון הפועל המזרחי?
להם לא מגיע שירות?
ברגע שיוקמו תחנות על הגשר אפשר יהיה באמת להמשיך עם כל קו שנוסע על הציר הזה (5/86/486/551/561/641). אבל עד אז ראוי לתת פיתרון בצורה של קו 67 במסלולו הישן, בתדירות שתתאים לזמני הרכבת.
קו 63 יתן שירות טוב יותר מ-67 בשעות השיא לאזורים הללו
קו 67 במסלולו היום דרך סגולה ובתדירות שלו לא באמת נותן שירות לאזורים שציינת, חוץ מחן הצפון.
קו 67 זה פשוט קו שאי אפשר לסמוך עליו כשמדובר בקישור לרכבת ואין מה לצפות לשיפור התדירות בקו הזה.
הפתרון במסלול הישן של 67 היה אמור להיות 77.
67 לא מהווה תחליף ל-77 ואם השירות לתחנת סגולה ימשיך להתבסס על 67, אז זה ימשיך להיות שירות ברמה הנמוכה שקיימת היום.

הנה המסלול המתוכנן של 63:
אלעזר פרידמן/עין גנים
בי"ס ברנר
עין גנים/אחד העם
דוד וולפסון/א.ד.גורדון
א.ד. גורדון/עמיצור אברהם
ירושלים/גורדון
ירושלים/מסריק
ירושלים/דבורה הנביאה
צומת גנים
הנח"ל/הרב אונטרמן
קניון חביב/40
מרכז מסחרי ירקונים/40
תחנת רכבת פתח תקווה סגולה
תחנת רכבת סגולה


תחנת רכבת סגולה
מרכז מסחרי ירקונים/40
צומת סגולה
צומת גנים
ירושלים/הרב ריינס
שכונת קריית אלון/ירושלים
א.ד. גורדון/ירושלים
א.ד. גורדון/יעקב רבינוביץ
א.ד.גורדון/חזון אי"ש
בי"ס עין גנים
עין גנים / אחד העם
עין גנים/מחנה יהודה
בי"ס ברנר
צומת סירקין
 
מעניין למה לא עושים קו במסלול

קו 63 יתן שירות טוב יותר מ-67 בשעות השיא לאזורים הללו
קו 67 במסלולו היום דרך סגולה ובתדירות שלו לא באמת נותן שירות לאזורים שציינת, חוץ מחן הצפון.
קו 67 זה פשוט קו שאי אפשר לסמוך עליו כשמדובר בקישור לרכבת ואין מה לצפות לשיפור התדירות בקו הזה.
הפתרון במסלול הישן של 67 היה אמור להיות 77.
67 לא מהווה תחליף ל-77 ואם השירות לתחנת סגולה ימשיך להתבסס על 67, אז זה ימשיך להיות שירות ברמה הנמוכה שקיימת היום.

הנה המסלול המתוכנן של 63:
אלעזר פרידמן/עין גנים
בי"ס ברנר
עין גנים/אחד העם
דוד וולפסון/א.ד.גורדון
א.ד. גורדון/עמיצור אברהם
ירושלים/גורדון
ירושלים/מסריק
ירושלים/דבורה הנביאה
צומת גנים
הנח"ל/הרב אונטרמן
קניון חביב/40
מרכז מסחרי ירקונים/40
תחנת רכבת פתח תקווה סגולה
תחנת רכבת סגולה


תחנת רכבת סגולה
מרכז מסחרי ירקונים/40
צומת סגולה
צומת גנים
ירושלים/הרב ריינס
שכונת קריית אלון/ירושלים
א.ד. גורדון/ירושלים
א.ד. גורדון/יעקב רבינוביץ
א.ד.גורדון/חזון אי"ש
בי"ס עין גנים
עין גנים / אחד העם
עין גנים/מחנה יהודה
בי"ס ברנר
צומת סירקין
מעניין למה לא עושים קו במסלול
בית רבקה-החמישה-הנביאים-כנסת ישראל-רות-הושע-מחלף שעריה-בגין-ועד ארבע ארצות-יקותיאל אדם-ריבלין-גוש עציון-דוד רמז-הותיקים-ברנר-יבנה-ויסבורג-מסריק-ברנר-הותיקים-ירושלים-הנח"ל(-שמואל הנגיד-ויזנטל-שלומציון המלכה-הנח"ל)-כביש 40-רכבת סגולה בתדירות עירונית (20-30 דק').
קו כזה יכול לקשר בין השכונות הללו (דרום מזרח העיר) לרכבת ולבית רבקה,וביניהן.
 

orenhz

Member
כמה אנשים כבר יעשו את המסלול הארוך הזה כדי להגיע לרכבת?

מעניין למה לא עושים קו במסלול
בית רבקה-החמישה-הנביאים-כנסת ישראל-רות-הושע-מחלף שעריה-בגין-ועד ארבע ארצות-יקותיאל אדם-ריבלין-גוש עציון-דוד רמז-הותיקים-ברנר-יבנה-ויסבורג-מסריק-ברנר-הותיקים-ירושלים-הנח"ל(-שמואל הנגיד-ויזנטל-שלומציון המלכה-הנח"ל)-כביש 40-רכבת סגולה בתדירות עירונית (20-30 דק').
קו כזה יכול לקשר בין השכונות הללו (דרום מזרח העיר) לרכבת ולבית רבקה,וביניהן.
כמה אנשים כבר יעשו את המסלול הארוך הזה כדי להגיע לרכבת?
הרוב המוחלט (כמובן לא כולם) של העולים לרכבת בפ"ת צריך להגיע לת"א. עם כזה מסלול ארוך כבר לא שווה לנסוע ברכבת לת"א.
וכמה כבר נוסעים צריכים להגיע ליעדים אחרים דווקא ברכבת?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה