ביזנטיון

הוד11

New member
ביזנטיון

למה אין בערוץ ההיסטוריה תוכניות על ביזנטיון? למה יש כל כך הרבה תוכניות ביוגרפיות על אנשים במאה העשרים. צריך יותר תוכניות על מקומות אקזוטים כמו פוליניזיה והוואי. תריך גם תוכנית על איי הפסחא ולפתור את תעלומת האיים האלה
 

yaniv192

New member
בקשר לשאלה על איי פסחא

היית תוכנית בערוץ שמונה שם הסבירו על התהפוכות שעברו על בניי האיים שכילו את האי שלהם בפולחן פסלים ענקיים, ולאחר מכן החליפו אותו בפולחן איש הציפור , היתה בתוכנית גם הארה שלא הייתי מודע אליה , ככול הנראה האי לעולם נשאר מיושב ולא כמו המיתוס שתושבי האי נכחדו בכל אופן אם אתה מתעניין בנושא אני ממליץ בחום על הסרט :"רפא נוי" מומלץ בהחלט
 
למעלה