בקשר לשאלה על איי פסחא
היית תוכנית בערוץ שמונה שם הסבירו על התהפוכות שעברו על בניי האיים שכילו את האי שלהם בפולחן פסלים ענקיים, ולאחר מכן החליפו אותו בפולחן איש הציפור , היתה בתוכנית גם הארה שלא הייתי מודע אליה , ככול הנראה האי לעולם נשאר מיושב ולא כמו המיתוס שתושבי האי נכחדו בכל אופן אם אתה מתעניין בנושא אני ממליץ בחום על הסרט :"רפא נוי" מומלץ בהחלט