LOVEtheMcMAHONS
New member
ביג בראדר 521 ../images/Emo58.gif
אני מתפלא שהתאומות לא חשבו לחשוף את דיאן. הרי בכל זאת דיאן נתנה להם את המילה שלה בשבוע שאדריה הייתה HOH ופתאום דיאן מתחמקת מההבטחות שלה. כמו שנאקומיס ידעה לצאת מול התאומות נגד זה שהן שברו את ההבטחה בכך שהן גרמו לסילוקו של וויל ככה הן היו צריכות לצאת מול דיאן בפומבי ולגרום לערעור מצבה שכרגע הוא בין הטובים בבית. תחרות הפרס הייתה נחמדה, אבל תחרות הוויטו הייתה ענקית. אני אוהב תחרויות מושקעות (כמו האתגר של מצלמות הווידאו בעונה הקודמת). אדריה עשתה את הדבר היחיד שיכלה והצילה את עצמה. נטלי כנראה תמצא את עצמה בחוץ ביום חמישי. אני מצפה עכשיו מהאנשים להתחיל לחשוב קדימה - הרי קארן וויל תמיד תכננו איך הם מגיעים עד לפיינל 2. אני רוצה לראות עכשיו את קארן עושה את אותם תכנונים עם נאקומיס או דיאן או מי שלא יהיה וגם שהאחרים יתחילו לחשוב קדימה. מרווין צריך לעשות בחינה מדוקדקת איפה הוא עומד בבית וכך גם דרו.
אני מתפלא שהתאומות לא חשבו לחשוף את דיאן. הרי בכל זאת דיאן נתנה להם את המילה שלה בשבוע שאדריה הייתה HOH ופתאום דיאן מתחמקת מההבטחות שלה. כמו שנאקומיס ידעה לצאת מול התאומות נגד זה שהן שברו את ההבטחה בכך שהן גרמו לסילוקו של וויל ככה הן היו צריכות לצאת מול דיאן בפומבי ולגרום לערעור מצבה שכרגע הוא בין הטובים בבית. תחרות הפרס הייתה נחמדה, אבל תחרות הוויטו הייתה ענקית. אני אוהב תחרויות מושקעות (כמו האתגר של מצלמות הווידאו בעונה הקודמת). אדריה עשתה את הדבר היחיד שיכלה והצילה את עצמה. נטלי כנראה תמצא את עצמה בחוץ ביום חמישי. אני מצפה עכשיו מהאנשים להתחיל לחשוב קדימה - הרי קארן וויל תמיד תכננו איך הם מגיעים עד לפיינל 2. אני רוצה לראות עכשיו את קארן עושה את אותם תכנונים עם נאקומיס או דיאן או מי שלא יהיה וגם שהאחרים יתחילו לחשוב קדימה. מרווין צריך לעשות בחינה מדוקדקת איפה הוא עומד בבית וכך גם דרו.