פרק 77 - תגובות לכאן ../images/Emo26.gif../images/Emo41.gif
פרק נחמד... היה קטע מרגש עם מאוריסיו ופרנסיסקה ,ואני ממש חרדה לגורל ז'ונינה... איאמ של נינה עיצבנה אותי עד מאוד מכיוון שהיא כ"כ חמדנית , גם ברגעים קשים. אאולוליה לדעתי הולכת לתת פייט חזק לחברה של מרקוס. וקמילי! הולכת למצוא את מר ז'אנרו , איזה מתוקה!
פרק נחמד... היה קטע מרגש עם מאוריסיו ופרנסיסקה ,ואני ממש חרדה לגורל ז'ונינה... איאמ של נינה עיצבנה אותי עד מאוד מכיוון שהיא כ"כ חמדנית , גם ברגעים קשים. אאולוליה לדעתי הולכת לתת פייט חזק לחברה של מרקוס. וקמילי! הולכת למצוא את מר ז'אנרו , איזה מתוקה!