לך לא.
שאלתם מה לא הייתי משחקת. עניתי. ביקשתם הסבר. הסברתי. אני מניחה שבתור שחקנית בארד נעלבת מהתגובה שלי, במקום להסביר לי את הצד שלכם תקפת. לתשומת ליבך כשקוראים תגובה כשלך הדבר האחרון שרוצים זה להקשיב אלא לתקוף חזרה. זכותי לא לרצות לשחק בארדים ולא לכבד אותם, בתגובה שלך רשמת "פייטן הוא דמות קצוות - אתה או מעריך אותו מאוד או לא סובל אותו בכלל " מהמשפט הזה ניתן ללמוד שאני לא היחידה, את אומרת שכל מי שלא מסכים איתך ומעריך אותם הוא שחקן גרוע, ואני עושה הכללות... הציטוט שלי מתייחס לדמויות הבסיסיות ביותר של מו"ד מהדורה ראשונה כשהיינו באמת הולכים במבוכים שם הדמויות אכן היו שטחיות וכבר אז לא כיבדתי בארדים. לגבי סגנון המשחק שלי, את לא יכולה להסיק לגביו מההודעה שלי, אז אַל. אני לא כבר מזמן לא הולכת במבוך והורגת מפלצות. כיום אני משחקת בנוביליס שם הדמויות הן אלים שלא מוגבלים למקצוע שיכולים לעשות כל מה שהם רוצים וכמעט שאין קרבות. תחשבו כמה מוכשר צריך להיות המנחה שמצליח ליצור אצלנו עניין ולתת לנו אתגרים. מורטישיה.
שאלתם מה לא הייתי משחקת. עניתי. ביקשתם הסבר. הסברתי. אני מניחה שבתור שחקנית בארד נעלבת מהתגובה שלי, במקום להסביר לי את הצד שלכם תקפת. לתשומת ליבך כשקוראים תגובה כשלך הדבר האחרון שרוצים זה להקשיב אלא לתקוף חזרה. זכותי לא לרצות לשחק בארדים ולא לכבד אותם, בתגובה שלך רשמת "פייטן הוא דמות קצוות - אתה או מעריך אותו מאוד או לא סובל אותו בכלל " מהמשפט הזה ניתן ללמוד שאני לא היחידה, את אומרת שכל מי שלא מסכים איתך ומעריך אותם הוא שחקן גרוע, ואני עושה הכללות... הציטוט שלי מתייחס לדמויות הבסיסיות ביותר של מו"ד מהדורה ראשונה כשהיינו באמת הולכים במבוכים שם הדמויות אכן היו שטחיות וכבר אז לא כיבדתי בארדים. לגבי סגנון המשחק שלי, את לא יכולה להסיק לגביו מההודעה שלי, אז אַל. אני לא כבר מזמן לא הולכת במבוך והורגת מפלצות. כיום אני משחקת בנוביליס שם הדמויות הן אלים שלא מוגבלים למקצוע שיכולים לעשות כל מה שהם רוצים וכמעט שאין קרבות. תחשבו כמה מוכשר צריך להיות המנחה שמצליח ליצור אצלנו עניין ולתת לנו אתגרים. מורטישיה.